تعبیر خواب صحف/تعبیر خواب صحیفه

تعبیر خواب صحف/تعبیر خواب صحیفه

تعبیر خواب صحف

تعبير خواب صحف به روايت جابرمغربی
اگر بیند که قرآن رها کرد و صحف می خواند، دلیل است که میلش به کیشهای دیگر بود.اگر درخواب بیند که صحف ابراهیم خواند، دلیل است که کسی او را راه صواب نماید. اگر بیند که صحف ابراهیم از برخواند، دلیل است صحبت برپا دارد.

گر کسی در خواب دید که صحف ابراهیم (ع) را می خواند به راه راست هدایت خواهد شد و اگر کسی برای او می خواند، از جانب آن شخص هدایت می یابد.
اجابر مغربی می گوید: اگر ببیند که قرآن رها کرد و صحف می خواند، دلیل است که میلش به کیشهای دیگر است.تعبیر خواب صحف/تعبیر خواب صحیفه

تعبیر خواب صحیفه

تعبير خواب صحیفه به روايت محمدبن سیرین
اگر بیند که بر صحیفه چیزی نوشت، دلیل که میراث یابد اگر چیزی ننوشت، دلیل است میراث طلبد و فائده نرسد.

صُحُف به هر چیزی گفته می‌شود که معارف، احکام و آیات الهی بر آن نوشته شده باشد. در قرآن و روایات، صحف به صورت کلی بر کتاب‌های پیامبران، و بر برخی کتاب‌های خاص همچون قرآن و کتاب حضرت ابراهیم اطلاق شده است. معبرن معتقدان اگر خواب ببینی صحف ابراهیم (ع) می‌خوانی، یـعـنـی کسی تو را به راه راست هدایت می‌کند و راه و روشِ دینداری را نشان می‌دهد. در ادامه با تعبیر خواب نماگرد همراه ما باشید.

محمدبن سیرین گوید: اگر بیند که بر صحیفه چیزی نوشت، دلیل که میراث یابد اگر چیزی ننوشت، دلیل است میراث طلبد و فائده نرسد.

اگر با مفسد صحبت داشت، دلیل بر فسادِ کار او است. جابرمغربی گوید: اگر بیند که با پادشاه صحبت داشت، دلیل است که منفعت از پادشاه یابد. اگر بیند که را عالم صحبت داشت، دلیل است که علم و دانش آموزد. اگر درخواب بیند که باکافری صحبت داشت، توبه باید کرد. اگر بیند که با زنی پیر صحبت داشت، دلیل است که دل به دنیا بسته باشد.تعبیر خواب صحف/تعبیر خواب صحیفه

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *