تعبیر خواب صفه

تعبیر خواب صفه

تعبير خواب صفه به روايت بعضی معبران
دیدن صفه سرای، دلیل بر مادر و پدر باشد. اگر صفه سرای خود نو و بلند بیند، دلیل بر درازی عمر است. پدر و مادر را اگر بیند که صفه او خراب شد، دلیل بر هلاک پدر و مادر است.

صفه سرای، دلیل بر مادر و پدر باشد. اگر صفه سرای خود نو و بلند بیند،
دلیل بر درازی عمر است. پدر و مادر را اگر بیند که صفه او خراب شد،
دلیل بر هلاک پدر و مادر است.تعبیر خواب صفه

کلاس انلاین

محمدبن سیرین گوید: اگر درخواب بیند که جامه کسی را به صابون بشست، دلیل است که کسی را از کار بد بازگرداند. اگر بیند که صابون خورد، دلیل است که چیزی حرام خورد. ابراهیم کرمانی گوید: اگر درخواب بیند که صابون بسیار داشت و جامه از آن بشست، دلیل که ازمراد بازماند. جابرمغربی گوید: خریدن صابون در خواب بهتر باشد از فروختنهمسر یا مصاحب وراج و پرحرفی است که در خانه شما می زید یا دوستی است که بسیار حرف می زند و با مکرر گویی های خویش موجب تکدر و تالم شما می شود لیکن هرگز او را از خود نمی رانید و نمی رنجانید.
اگر کسی صفحه ای به شما داد امانتی به شما سپرده می شود و اگر شما به کسی صفحه دادید به یکی از دوستان خویش کمک می کنید و این کمک شما بیشتر لفظی و ارزنده است زیرا با این که وسعت و توانائی زیاد در آن زمینه ندارید این مساعدت را انجام می دهید.
اگر دیدید کسی صفحه متعلق به شما را شکست به شما زیان وارد می آورد، اگر خودتان صفحه را شکستید با همسرتان اختلاف شدید پیدا می کنید یا دوستی را به شدت می رنجانید و از خود می رانید. تعبیر خواب صفه

خرید تاروت

اموزش رایکان فال تاروت و لنورماند براتون اوردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *