تعبیر خواب قند

تعبیر خواب قند

تعبیر خواب قند

تعبير خواب  به روايت محمد بن سيرين
اگر بيند قند خورد، دليل كه به تعجيل كاري كند و از آن پشيمان شود. اگر بيند به خروار قند داشت، دليل كه به قدر آن مال حاصل كند. اگر بيند كه قند بفروخت، دليل زيان بود و خريدن قند بهتر از فروختن بود.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
قند در خواب هاي ما نفع و مال و سود و بهره است و آن چيزهايي است که به منافع مالي مي انجامد. قند که شيريني را در خاطر ما تداعي مي کند در خواب هاي ما نيز خوشي و کامروايي را شکل مي بخشد. خوردن قند در خواب کاملا طبيعي است و به ندرت ممکن است محور خواب قرار بگيرد. اتفاق مي افتد که در خواب مي بينيم قند فراواني خريده ايم و به خانه مي بريم اين سود و نفعي است که عايد ما و خانواده ما مي گردد که بيننده خواب عامل آن است. قند زياد مال است و قند کم که بخوريم شيريني و خوشي زودگذر است. ابن سيرين نوشته: اگر ببينيد قند مي خوريد کاري به تعجيل انجام مي دهيد که از آن پشيمان مي شويد. اگر قند را با چيز تلخ آميخته بخوريد بهتر است. مثلا در خواب ببينيد که قهوه را با قند مي خوريد، اين نشاني است از زدودن غم و اندوه. اگر در خواب ببينيد که با قندشکن قند مي شکنيد با پول خود کاري انجام مي دهيد که سود بخش است و سرگرم کننده و مي تواند ديگران را نيز مفيد واقع شود. اگر در خواب ببينيد قند مي خريد خوب است زيرا مي گويد به امري شادي بخش دسترسي مي يابيد ولي قند فروختن در خواب خوب نيست. تعارف قند خوب است چون مي گويد که در شادي خود ديگران را سهيم مي کنيد ولي اگر قند را بفروشيد شادي خود را از دست مي دهيد.

تعبیر خواب قند

 

تعبیر خواب از نظر معبران

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

قند در خواب های ما نفع و مال و سود و بهره است و آن چیزهایی است که به منافع مالی می انجامد.
قند که شیرینی را در خاطر ما تداعی می کند در خواب های ما نیز خوشی و کامروایی را شکل می بخشد.

تعبیر خریدن قند در خواب

خوردن قند در خواب کاملا طبیعی است و به ندرت ممکن است محور خواب قرار بگیرد. اتفاق می افتد
که در خواب می بینیم قند فراوانی خریده ایم و به خانه می بریم این سود و نفعی است
که عاید ما و خانواده ما می گردد که بیننده خواب عامل آن است.

خوردن قند با قهوه

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر قند را با چیز تلخ آمیخته بخورید بهتر است. مثلاً در خواب ببینید که قهوه را با قند می‌خورید، این نشانی است از زدودن غم و اندوه.

تعبیر خواب

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

تعبیر خواب از دیدگاه معبران مشهور

علم تعبیر خواب از انواع علم های هیجان انگیز و محبوب است و اغلب افراد تمایل دارند بعد از بیدار شدن از تعبیر خوابی که دیده اند مطلع شوند. در مطالب قبلی تعبیر خواب کشمش و تعبیر خواب گردو و تعبیر خواب آرد را مطالعه کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با تعبیر دیدن قند در خواب آشنا سازیم.

دیدن قند در خواب دارای چه تعبیری می باشد ؟

دیدن قند در خواب نشانه مال و سود است.
اگر فردی در خواب ببیند که قند فراوانی خریده است و به خانه می برد نشانه این است که سود و منفعت نصیب وی و خانواده اش می شود که خواب بیننده عامل این سود است.
دیدن قند زیاد در خواب نشانه مال است.
اگر فردی در خواب ببیند که قند به میزان کم می خورد نشانه خوشی و شیرینی زودگذر است.
اگر فردی در خواب قند را با چیزی تلخ بخورد نشانه این است که غم و اندوهش از بین می رود.
اگر فردی در خواب ببیند که با کمک قندشکن قند می شکند نشانه این است که با پول خود کاری انجام می دهد که برایش سودبخش و سرگرم کننده است و این کار وی می تواند برای دیگران نیز مفید واقع شود.
اگر فردی در خواب ببیند که قند می خرد خوب است و خواب بیننده به امری شادی بخش دسترسی پیدا می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که قند می فروشد خواب وی دارای تعبیری خوب نیست و نشانه این است که خواب بیننده شادی خود را از دست می دهد.
اگر فردی در خواب ببیند که قند تعارف می کند نشانه این است که در شادی خود دیگران را نیز سهیم می کند.

تعبیر خواب قند

تعبیر خواب قند در خواب های ما نفع و مال و سود و بهره است و آن چیزهایی است که به منافع مالی می انجامد.
قند که شیرینی را در خاطر ما تداعی می کند در خواب های ما نیز نشانه خوشی و سعادت است.

تعبیر خواب قند اندک در خواب نیکو  و خوب است و به معنی شیرین کامی است
همچنین به معنی شنیدن سخنان خوش و خوب از دوستان است.
ولی شکر بسیار دیدن در خواب خوب نیست نشانه شکست و آزار و مصیبت است.

اگر ببینید که قند می خورید، چه با چای و چه به طریقی دیگر، در صورتی که شکر محور خواب شما باشد نیکو است
و خواب شما می گوید توفیق و عنایتی در پیش دارید یا شما را تحسین می کنند و می ستایند که البته کاری مورد قبول و پسند انجام می دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *