تعبیر خواب قنوت

 تعبیر خواب قنوت

 تعبیر خواب قنوت

تعبير خواب قنوت به روايت محمد ابن سیرین
اگر بیند که دعای قنوت خواند، دلیل که حاجتش روا شود و مردم ثنای او گویند.

تعبير خواب قنوت به روايت جابر مغربی
خواندن قنوت در خواب، مردم مصلح را روا شدن حاجت باشد و گشایش کارهای دین

تعبیر خواب قونوت

حضرت امام جعفر صادق فرماید : نماز گذاشتن به خواب بر هفت وجه است. اول: ایمنی. دوم: شادی. سوم: عز وجاه. چهارم: مرتبت. پنجم: رستگاری. ششم: یافتن مراد. هفتم: نقصان. و دیدن رکوع و سجود درخواب بر پنج وجه است. اول: مراد یافتن. دوم: جمعیت. سوم: نصرت. چهارم: ظفر. پنجم: امر حق تعالی به…

تعبیر خواب قنوت ، تعبیر خواندن قنوت در خواب

محمد بن سیرین گوید : اگر بیند که دعای قنون خواند، دلیل که حاجتش روا شود و مردم ثنای او گویند. جابر مغربی گوید : خواندن قنوت در خواب، مردم مصلح را روا شدن حاجت باشد و گشایش کارهای دینی از بزرگان.

اگر بیند که دعای قنون خواند، دلیل که حاجتش روا شود و مردم ثنای او گویند. 

خواندن قنوت در خواب، مردم مصلح را روا شدن حاجت باشد و گشایش کارهای دینی از بزرگان
اگر کسی در حال قنوت خواندن بود و در آن حال گریه می کرد، خداوند از خطاهایش می گذرد و حاجتش روا می شود.

تعبیر خواب نماز

نماز خواندن در دنیای بیداری یکی از وظایف واجب و تعیین شده از سمت خداوند برای هر انسان است. همان گونه که در دنیای بیداری نماز خواندن آرامش و لذت خاصی برای مومنین است، در علم تعبیر خواب نیز نماز خواندن از قبیل بهترین خواب هاست. تعبیر گران دیدن چنین خوابی را به شادی و فارغ شدن از غم، سفر حج، امنیت، گشایش، عذت و مقام، حاجت روایی و … تعبیر کرده اند. در ادامه برای شما عزیزان نظر معبران معروف جهان در این باره را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با تاروت رنگی همراه باشید.

تعبیر خواب نماز بر اساس نظر معبر

از نظر امام جعفر صادق نماز خواندن در خواب هفت تعبیر دارد:
تعبیر اول، در امان بودن مصونیت و ایمن بودن شماست. خداوند شما را از تمام خطرات و تهدیدهای اطرافتان حفظ خواهد کرد.
تعبیر دوم شادی و فرح در زندگی شماست. به زودی ابر های تیره غم و ناراحتی از آسمان دل شما کنار خواهند رفت و از شادی و شادمانی بزرگی برخوردار خواهید شد.
تعبیر سوم رسیدن به مقام و از این طریق به دست آوردن و عزت و احترام را نشان می دهد.
تعبیر چهارم، رتبه و جایگاه والا در آینده نزدیک را خبر می دهد.
تعبیر پنجم، آزادی و رهایی از شر و بدی هاست. اگر اکنون زندگی به هم ریخته ای دارید، چنین خوابی از درست شدن اوضاع و مساعد شدن شرایط خبر می‌دهد‌.
تعبیر ششم، رسیدن به خواسته و نیت قلبی تان می باشد. در آینده‌ای نزدیک حاجت روا خواهد شد.
تعبیر هفتم، کم و کاستی می باشد. این کم و کاستی می‌تواند در هر زمینه‌ای چه مالی چه معنوی و… باشد.

همچنین امام صادق درباره دیدن خودتان و یا شخص دیگری در حال رکوع و سجود نیز پنج تعبیر آورده است:
تعبیر اول، رسیدن به حاجت و خواسته قلبی تان می باشد. خداوند به شما نظر کرده و شما را به یکی از آرزوهای دیرینه تان خواهد رساند.
تعبیر دوم به گردهمایی ها و دورهمی هایی که در پیش رو دارید اشاره می‌کند. این دورهمی ها می‌تواند در زمینه کاری، دوستانه و هر گردهمایی دیگری باشد. به هر حال بسیار خیر و نیکو است.
تعبیر سوم، کمک و حمایت کردن می باشد. شاید خودتان باشید که به شخصی کمک کنید و یا اینکه در زمانی که نیاز به کمک داشته باشید شخصی به فریادتان خواهد رسید.
تعبیر چهارم، پیروزی و کامیابی می باشد.
تعبیر پنجم، اطاعت از خداوند یگانه و به جا آوردن حق تعالی می باشد.
در صورتی که نماز گزار باشید و ببینید که نمازتان را تمام کردید، تعبیر چنین خوابی این است که دعا و طاعات شما مقبول و مورد تایید خداوند خواهد بود.
اگر چنین خوابی را برعکس دیدید که نماز را تمام نکرده از حالت نمازگزار در خارج شدید، پس تعبیرش هم بالعکس است و خداوند دعا ها و نذر و نیاز شما را قبول نخواهد کرد.
اگر در عالم رویا دیدید که شخص مرده ای در حال نماز خواندن و عبادت کردن است، این خواب نشان می دهد که آن شخص در زمان حیات بسیار استغفار می کرده است و همواره از خداوند طلب آمرزش داشته است.
همچنین امام صادق گفته اند: اگر شما در زندگی عادی فردی صالح هستید و در عالم رویا دیدید که وارد عبادتگاه قوم یهود شدید، تعبیر این خواب برای شما خوب و مثبت است. اما اگر شما به لحاظ رفتاری کافر و فاسد می باشید، پس تعبیرش نیز برای شما هم بد است.

تعبیر خواب نماز

تعبیر خواب قنوت نماز

تعبیر خواب نماز خواندن با مرده به رویات ابراهیم کرمانی: دیدم که دارم نماز مغرب رو میخونم و توی نماز بدنم همش میلرزه و وقتی قنوت میرم انگشتای دستم رو نمیتونم نزدیک همدیگه بیارم تعبیرش چیه؟

پنجم: امر حق تعالی به جای – ادامه تعبیر خواب نماز تعبیر خواب بن اشعث امام صادق به تعبیر آنلی بیتون به تعبیر لیلا برایت تعبیر خواب تعبیر خواب

روش خرید: برای خرید خرید کاملترین مجموعه آموزشی تعبیر خواب، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و

تعبیر خواب نماز تعبیر خواب نماز اگر درخواب بیند که نماز از جانب مشرق می کرد، دلیل که به حج رود و اگر محل ندارد،دلیل که میلش به کیش ترسایان باشد. قواعد ناب در تعبیر خواب; میام از کنار آبی



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *