تعبیر خواب کاروان

تعبیر خواب کاروان

تعبیر خواب کاروان

تعبير خواب کاروان به روايت محمد ابن سیرین
اگر کسی بیند در خواب که با کاروانی در راه بود و اهل کاروان مصلح بودند، دلیل خیر و صلاح است. اگر مفسد بودند، دلیل شر و فساد است.
تعبير خواب کاروان به روايت اب‍راه‍ی‍م‌ ک‍رم‍ان‍ی
اگر در خواب بیند که با کاروان به خانه خود می رفت، دلیل که کارها بر وی گشاده شود، اگر به خلاف این بیند، دلیل بستگی کار بود. اگر بیند با کاروان سواره می رفت و بزرگی تمام داشت، دلیل که نعمتی تمام حاصل کند.

آنلی بیتون میگوید

تعبیر خواب کاروان بدین معناست که اگر ببینی در قافله و کاروان اذان می‌گویی، تعبیرش بد می‌باشد
و یعنی ممکن است که اتفاقات بدی برای شما و خانوادتان بیوفتد که باعث ناراحتیتان شود و حالتان را دگرگون کند.

تعبیر خواب کاروان

اگر کسی در خواب ببیند که با افراد صالحی در کاروان مشغول حرکت است، ثواب و خیر در انتظار اوست و کار دنیایی او درست و مرتب خواهد بود. اگر ببیند افراد شروری در کاروان هستند، به گناه و فساد دچار خواهد شد. اگر ببیند که کاروان رفت و او به سمت دیگری حرکت کرد، دید و نظرش نسبت به امور دنیوی، با دیگران متفاوت خواهد شد و راه جدیدی را در زندگی تجربه خواهد کرد.

تعبیر خواب قافله

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی قافله به طرف خانه می‌رود، یـعـنـی کار گره خورده و بسته تو گشایش پیدا می‌کند، ولی اگر ببینی به طرف خانه نمی‌رود تعبیرش بر خلاف تعبیر قبلی است.
اگر ببینی در حالت سواره با کاروان می‌روی و اسباب و وسائل کاملی داری، یـعـنـی نعمت کاملی به دست می‌آوری، ابن سیرین نیز می‌گوید: اگر ببینی در حالت سواره با کاروان می‌روی، یـعـنـی به خواستۀ خودت خواهی رسید، ولی اگر ببینی در حالت پیاده و با وضعیت فقر و بینوائی با کاروان حرکت می‌کنی، یـعـنـی به خواستۀ خودت نمی‌رسی.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی در قافله و کاروان اذان می‌گویی، تعبیرش بد می‌باشد (دفع بلا و گرفتاری).

معنی کاروان در خواب چیست؟

کاروان به گروهی از مردم گفته می شود که قصد سفر با اسب و شتر و … را برای یک سفر زیارتی یا سیاحتی داشته اند.

تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب دیده می شود، گفته می شود. در بسیاری از تمدن های باستانی خواب دیدن به عنوان یک ارتباط فراطبیعی یا وسیله ای برای مداخلات نیروهای غیبی در نظر گرفته می شد که افرادی با نیروهای ویژه قادر به گره گشایی از مفهوم آن هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *