تعبير خواب ابر

تعبير خواب ابر

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه قزوین

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق
تعبير ابر بر نه وجه است :
حکمت

رياست

پادشاهي

رحمت

پرهيزکاري

عذاب

قحطي

بلا

فتنه

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين
اگر ببيند ابر در هوا حرکت مي کند و جا به جا مي شود ، تعبير چنان باشد که با علما و حکما مصاحبت پيدا مي کند ، اگر خواب بين اين رويا پادشاه و اميري باشد سفيران و جبر آوراني به اکناف کشور خود مي فرستد

اگر ببيند ابر را در آسمان گرفت و به زمين آورد ، کارش رونق مي گيرد و صاحب مقام و منزلت مي شود

اگر ببيند ابر بر او سايه انداخته است ، در آن سال خير و برکت و نعمت فراوان بر او مي رسد

اگر ببيند از ابر جامه دوخت و بر تن کرد ، تعبير آن کسب علم و فضل فراوان است به آن اندازه که هيچکس را ياراي برابري با او نباشد

اگر ببيند سراسر عالم را ابر بي باران پوشاند ، خواب خوش طالعي نيست و تعبير نيکويي ندارد

تعبير خواب به روايت حضرت دانيال

اگر خود را زير ابر باران زاي سفيد ببيند ، تعبير چنان است که خداوند به او علم و حکمت عطا مي فرمايد و مردم از علم او بهره مند خواهند شد
اگر خود را زير ابر باران زاي زرد ببيند ، دليل آن باشد که بيمار خواهد شد

عده اي از معبران را در اين مورد عقيده بر اين است که زني خواهد ستاند که موجب رنج و غمش خواهد شد

اگر ببيند زير ابر سرخ ايستاده است ، به رنج و بلا گرفتار مي شود و محنت مي بيند ، دليل اين تعبير آنست که خداوند اقوام مغضوب را با فرستادن ابر سرخ به عذاب بشارت مي داد

اگر خود را بر ابر سبز ايستاده ببيند ، به اندازه اي که ايستاد فرمانروايي خواهد کرد

اگر ببيند ابر از فراز سرش گذشت ، با شخصي ارجمند و خوش نام معشرت مي کند به منظوري که اين آشنايي دارد مي رسد

تعبير خواب به روايت ابراهیم کرمانی

اگر ببيند پاره هاي ابر را جمع کرد و خورد ، ميان حکما و عما صاحب مقام ممتازي خواهد شد و در علم و دانش يگانه مي شود

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

معبران اسلامي ابر را به علما و دانشمندان تعبير کرده اند و بدست آوردن ابر در خواب تجسمي است از آرزوي آميزش و آشنايي و نشستن و برخاستن با اهل علم يا يکي از آن طبقه مردم که ذکرشان رفت و يا تحصيل آن چه فاقد آن هستيم و زمان رسيدن به آن نيز سپري شده است. اگر بيننده خواب ببيند که تکه اي از ابر را گرفت و خورد يا در سينه و لباس خويش پنهان کرد، يا از فهم و دانش بهره مند مي شود و يا مالي بدست مي آورد که بزرگي سبب تحصيل آن مي شود. از دانيال نبي نقل است که ديدن ابر در خواب به شش گونه امکان پذير است. ابر سفيد، سياه، زرد، سرخ و ابر بارنده و ابر خشک ، يعني ابري که باران ندارد. اگر بيننده خواب خود را زير ابر سفيد بارنده ببيند بسيار خوب است و خبردهنده خير و برکت است يا علم و دانش فرا مي گيرد. ابر زرد بيماري است و بعضي معبران نوشته اند که بيننده خواب زني مي گيرد که آن زن به او رنج و بلا مي رساند و چنان چه ازدواج کرده باشد از سوي زني به او زيان مي رسد. ابر سرخ مصيبت و بلا است. ابر سبز خرمي و بزرگي و امارت و فرمانروائي است. ابر سياه نيکو نيست و نشانه خشم الهي و تندي سرنوشت است. ابر با برق تنها عذاب است و ابر با رعد بيم و هراس مي تواند باشد. چنان چه ديديد ابري از جانب دريا به سوي شما آمد غنيمتي است که نصيب شما مي شود و از جايي سود مي بريد که انتظارش را نداريد. ابري که باران ندارد خوب نيست بخصوص اگر ابر تاريک و گسترده باشد.

تعبیر خواب ابر
۱- به طور کلی ابر در خواب نماد امید و خواسته های درونی ما هستند. بسیاری از معبران معمولا ابر را به ایمان و امید تعبیر می کنند. خصوصا اینکه آن را با نور خورشید ببینند. ابرها به شما این پیام را می دهند که دقت و تمرکز بیشتری را روی رفتار خود داشته باشید. این خواب همچنین نشانه تغییرات خوب و مثبت است.
۲- اگر در عالم خواب دیدید که در جای مه آلودی هستید و ابرها به شما خیلی نزدیک بودند تعبیرش این است که در زندگی به خودتان اطمینان ندارید و احساس سردرگمی و گیجی می کنید.
۳- تعبیر دیدن خانه روی ابر این است که هدف در زندگی بسیار ارزشمند است و در تلاش هستید که با وجود دشواری ها و مشکلات فراوان به آنچه می خواهید برسید. شما انسان سرسختی هستید.
۴- اگر در خواب دیدید که ابرها دور هم می چرخیدند تعبیرش این است که ایده ها و برنامه ها و مسیر زندگی را گم کرده اید و گیج شده اید.

آنلی بیتون می‌گوید :
۵ـ اگر خواب ببینید از میان ابرها ستارگان می درخشند ، نشانة آن است که لذتهایی زودگذر و پیشرفتی اندک نصیب شما خواهد شد .

تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۶- چنان چه دیدید ابری از جانب دریا به سوی شما آمد غنیمتی است که نصیب شما می شود و از جایی سود می برید که انتظارش را ندارید .
۷- تعبیر خواب ابری که باران ندارد خوب نیست بخصوص اگر ابر تاریک و گسترده باشد
۸- اگر بیننده خواب ببیند که تکه ای از ابر را گرفت و خورد یا در سینه و لباس خویش پنهان کرد ، یا از فهم و دانش بهره مند می شود و یا مالی بدست می آورد که بزرگی سبب تحصیل آن می شود .

محمد بن سیرین گوید :
۹- اگر خواب بیند که ابر را در هوا همی راند، دلیل کند که او را با علما و حکما صحبت افتد .
۱۰- اگر خواب بیند که ابر را از هوا بگرفت و به زمین آورد ، دلیل است کارش نیکو شود و بزرگی یابد و علم حاصل کند .
۱۱- اگر خواب بیند که ابر بر سر وی سایه همی کرد ، دلیل که در آن سال خیر و نعمت بسیار یابد .
۱۲- اگر خواب بیند که از ابر ، جامه در دوخته بود و پوشیده بود ، دلیل کند که چندان علم حاصل کند که کس را نبود .
۱۳- اگر بیند که ابر همه جهان بپوشید و هیچ باران نبود ، دلیل بد بود .

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
ابر دیدن به خواب بر نه وجه بود .
۱۴- حکمت ،
۱۵- ریاست ،
۱۶- پادشاهی ،
۱۷- رحمت ،
۱۸- پرهیزکاری
۱۹- عذاب
۲۰- قحطی ،
۲۱- بلا ،
۲۲- فتنه .

تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

تعبیر خواب ابر و خورشید
۲۳- اگر خواب دیدید که ابرها جلوی نور خورشید را گرفته بودند تعبیرش این است که شما شخص ضعیفی هستید و دوست ندارید که به هیچ عنوان تلاش کنید و سریع نا امید می شوید. این خواب به شما هشدار می دهد که نا امیدی را کنار بگذارید و با قدرت بیشتری شروع کنید.
۲۴- اگر در خواب دیدید که نور خورشید از میان ابرها می تابید و منظره زیبایی ایجاد کرده بود تعبیرش عشق و شادی است.

تعبیر خواب پرواز روی ابرها
۲۵- اگر در عالم رویا دیدید که بر فراز ابرها پرواز می کردید تعبیرش این است که روح شما بزرگ است و می توانید قدرت ماوراء الطبیعه را با جسم خود لمس کنید. شما خیال پرداز ماهری هستید و بسیار مهربانید و همه شما را دوست دارند.

تعبیر خواب ابر بزرگ
۲۶- ابرهای بزرگ در خواب نشانه تصمیم های بزرگ و اهداف بزرگ و پیمودن مسیر های مهم در زندگی است. شما فرد ایده آل گرایی هستید و دوست دارید به اهداف بزرگی در زندگی برسید. دیدن این خواب نشانه عشق و امید و حمایت و پشتیبانی و داشتن زندگی ایده آل است.

تعبیر خواب حرکت ابرها
۲۷- تعبیر دیدن ابرهای متحرک در خواب به طبیعت فعال و پویای شما اشاره دارد. شما مدام برای خود فرصت های جدیدی ایجاد خواهید کرد و بسیار پر انرژی هستید.

تعبیر خواب ابر سفید
تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

۲۸- تعبیر دیدن ابرهای سفید درخواب نشانه روشنگری و معنویت و سمبل توانایی و خوش بینی و آمادگی روحی و جسمی برای آینده است. این خواب هشداری براری بیداری معنوی شماست.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۲۹- اگر بیننده خواب خود را زیر ابر سفید بارنده ببیند بسیار خوب است و خبردهنده خیر و برکت است یا علم و دانش فرا می گیرد .

آنلی بیتون می‌گوید :
۳۰ـ اگر خواب ببینید از میان ابرهای سفید ، خورشید پرتوافشانی می کند ، علامت آن است که پس از کشیدن سختیها به سعادت و موفقیت دست خواهید یافت .

حضرت دانیال گوید :
۳۱- اگر کسی خویشتن را در زیر ابر سفید بارنده دید ، دلیل که خدای عزوجل وی را علم و حکمت ارزانی دارد و مردمان را از علم و حکمت او منفعت رسد .

تعبیر خواب ابر خاکستری
۳۲- تعبیر دیدن ابرهای خاکستری در خواب نماد اضطراب و استرس به خاطر اتفاقات آینده است. این خواب در مورد برنامه و کارهایی که در آینده دارید هشدار میدهد. سعی کنید قبل ازانجام هر کاری دوباره تمام ابعاد آن را بسنجید و دقت کنید که تمام کارها را دقیق انجام دهید.

تعبیرخواب ابر سیاه
تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

۳۳- تعبیر دیدن ابرهای سیاه و طوفانی در خواب نشانه مشکلاتی است که در زندگی امان شما را بریده استت. شما به شدت خسته اید و به دنبال نور امیدی برای حل مشکلات خود هستید. سعی کنید با احتیاط پیش بروید و صلح و آرامش را در زندگی برقرار کنید. اگر احساس می کنید به کسی ظلم کرده اید سعی کنید رضایت او را بگیرید و یا اگر کسی به شما ظلم کرده است قبل از اینکه انتقام بگیرید آرام باشید و در عصبانیت کاری نکنید که باعث بدتر شدن اوضاع شود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۳۴- ابر سیاه نیکو نیست و نشانه خشم الهی و تندی سرنوشت است . ابر با برق تنها عذاب است و ابر با رعد بیم و هراس می تواند باشد .

آنلی بیتون می‌گوید :
۳۵ـ اگر خواب ببینید آسمان پوشیده از ابرهای سیاه و تیره است ، علامت آن است که به خاطر اداره بد زندگی بدبخت خواهید شد .

تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

تعبیر خواب ابر زرد
منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۳۷- ابر زرد بیماری است و بعضی معبران نوشته اند که بیننده خواب زنی می گیرد که آن زن به او رنج و بلا می رساند و چنان چه ازدواج کرده باشد از سوی زنی به او زیان می رسد .

حضرت دانیال گوید :
۳۸- اگر بیند که در زیر ابر زرد بود ، دلیل که بیمار شود و بعضی ازمعبران گفته اند : زنی خواهد و از وی رنج و غم و اندوه کشد.تعبير خواب ابر

تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

تعبیر خواب ابر سرخ
منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۳۹- تعبیر خواب ابر سرخ مصیبت و بلا است .

حضرت دانیال گوید :
۴۰- اگر بیند که در زیر ابر سرخ بود ، دلیل که بر محنت و بلاگرفتار شود ، زیرا که خدای عزوجل به هر قومی که عذاب فرستادی ، نخست ابر سرخ بر فراز آن ظاهر شدی .

تعبیر خواب ابر سبز
منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۴۱- ابر سبز خرمی و بزرگی و امارت و فرمانروائی است .تعبير خواب ابر

حضرت دانیال گوید :
۴۲- اگر بیند که بر فزار ابر سبز ، راست بایستد ، دلیل که به قدر آن ، فرمانروائی یابد .تعبير خواب ابر

تعبیر خواب ابر : ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن ابر در خواب

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *