تعبیر خواب اتوبوس

تعبیر خواب اتوبوس

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه بجنورد
تعبیر خواب اتوبوس به روایت معبران

آنلی بیتون می گوید:
اگر خواب ببینید سوار بر اتوبوس از خیابانها می گذرید، علامت آن است كه وعده هایی احمقانه به خود خواهید داد. با دوستان خود نیز اختلاف پیدا می كنید.

تعبیر خواب اتوبوس

ترک کردن ایستگاه بیشتر به وسیله قطار و در مجموع با اتبوس و هواپیما از نظر عبدوس تعبیر شگفتی دارد.
فروید دریافت که رویای ترک ایستگاه به تعبیر دریافت و درک عزیمت به جهانی دیگر است . ترک ایستگاه در مجموع یعنی حرکت از جایی به مقصدی نا معلوم حالا این حرکت با ماشین یا اتوبوس یا کشتی یا قطار فرقی نمی کند.
تعبیر خواب اتوبوس از دیدگاه آنلی بیتون
، نشانه آن است که فردی می خواهد دردسر برایتان فراهم کند .
اگر خواب ببینید سوار بر اتوبوس از خیابانها می گذرید ، علامت آن است که وعده هایی احمقانه به خود خواهید داد. با دوستان خود نیز اختلاف پیدا می کنید.
اگر خواب ببینید سوار اتوبوس می شوید ، دلالت بر آن دارد که از مسافرتی که قصد رفتن داشتید ، منصرف خواهید شد و به مسافرتی دیگر خواهید رفت .
تعبیر خواب رانندگی یک اتوبوس ، شما ممکن است به سمت هدف خود در حرکت هستید یا از چیزی دور می‌شوید.
تعبیر خواب مسافر بودن در یک اتوبوس ، این نگرانی را بیان می‌کند که شخص دیگری زندگی شما را کنترل می‌کند.
تعبیر خواب بودن در اتوبوس در حال توقف ، نشان‌دهنده‌ی این است که شما احساس گرفتار شدن در موقعیتی می‌کنید که از آن ناراحت هستید.
اگر سقف اتوبوس در خواب کوتاه باشد، نشانه آن است که با موانع به مقصد خواهید رسید و اگر سقف اتوبوس بلند باشد، علامت آن است که خطری آشکار شما را تهدید می‌کند.
اگر خواب ببینید منتظر اتوبوس ایستاده اید به معنای وجود یک مانع موقتی بر سر راه رسیدن به اهدافتان است.
اگر خواب ببینید در ایستگاه اتوبوس هستید بدین معنی است که با سیل جمعیت حرکت می کنید. فاقد ابتکار هستید و کنترلی بر روند زندگی تان ندارید.
اگر خواب ببینید در اتوبوسی ایستاده‌اید، دلالت بر آن دارد که قصد دارید به کاری خطرناک دست بزنید.
ایستگاه اتوبوس نمایانگر انتظار برای رویدادی که رخ می‌دهد و شما را به جایی برساند، همراه شدن با افراد غریبه و مردمان دیگر در جهت راهی که برگزیده‌اید،
اتکا به رویدادهای اجتماعی جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید تا شما را به هدفتان برسانند، تلاش برای رسیدن به جایی در زندگی، تلاش برای پشت سر گذاشتن چیزی یا کسی است.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *