تعبیر خواب اجاق

تعبیر خواب اجاق

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه ساری
تعبير خواب اجاق به روايت لیلا برایت

لیلا برایت درباره تعبیر خواب اجاق می گوید:
دیدن اجاق با آتش در خواب، نشانه خوشبختى است.
دیدن اجاق بدون آتش در خواب، به معنى تنهایى است.
اگر در خواب احساس کردید که اجاق داغ است، بدین معنا است که زندگى شاد و روابطى خوب با دیگران خواهید داشت.
اگر در خواب دیدید که مشغول روشن کردن اجاق هستید و شعله خوب مى سوزد، نشانه آن است که اوقات دلنشین در انتظار خانواده تان است و اگر شعله بد بسوزد، نشانگر غم و اندوه فراوان است.

اجاق گاز در خواب ممکن است بارداری یا رحم را به تصویر بکشد و یا توان انسان‌ برای تغییر خصوصیات شخصیت. مثلا فردی از انسانی عبوس و تندخو به فردی پذیرا و بخشنده تبدیل می‌شود. این تصویر در رویا بدان سبب است که فر یا تنور مواد هضم ناشدنی را به خوراکی‌های لذیذ تبدیل می‌کند. اجاق‌ یا فر گرم‌ به‌ منزله‌ باروری‌، مثمرثمر بودن‌ و یا مثبت‌ اندیشی‌ است‌ در حالی ‌که‌ اجاق‌ سرد و خاموش‌ تعبیری‌ برعکس‌ دارد. دیدن اجاق گاز روشن در خواب، نشانه آن است که با پادرمیانی شما، اختلاف و اندوه از بین می رود. بعضی معبران نوشته اند که تون، زاد و ولد فرزندان خانواده است و چنانچه کسی ببیند اجاق خانه اش روشن است، فرزندانی صالح و برومند خواهد داشت و نوه هائی سالم و خوب خواهد یافت.

دیدن و افروختن اجاق در خواب برای دختران و پسران جوان، نوید آغاز یک زندگی شیرین خانوادگی و یا کار پردرآمد است. داشتن فر نو در آشپزخانه به ازدواج به زنی با شخصیت و مدیر و مدبر و یا ایجاد تحولی مثبت در روابط بیننده خواب با همسرش تعبیر می شود. اگر ببینید که فر آشپزخانه را می فروشید، از همسرتان جدا می شوید. اگر در خواب ببینید که فر کهنه خود را یک فر نو عوض می کنید، زن خود را طلاق می دهید که زن دیگری بگیرید.
اگر در خواب ببینید فر کهنه خود را تعمیر می کنید، کاری در جهت رضای همسر خود انجام می دهید و بالاخره اگر در خواب دیدید که از همان فر کهنه و قراضه آشپزخانه خود راضی هستید از همسر خود خشنود می شوید. برای زن خانواده، افروختن اجاق گویای این است که با تدبیر و خرد امور خانواده را بر مسیر درستی قرار می دهد. تون حمام، تون دکان نانوایی و اجاق خانه، حتی فرگاز همه تعبیرش یکی است.
اگر در خواب ببینیم تون یا اجاق خاموشی داریم، تعبیرش این است که می توانیم کاری برای ایجاد گرمی در زندگی انجام دهیم و اگر خواب ببینیم که آن را روشن می کنیم، در آینده نزدیک کاری می کنیم که دل گرمی به همراه می آورد و موجب سرور و شادی می شود. چنانچه مردی این خواب را ببیند که خانواده ای با خصوصیات شناخته شده نداشته باشد، خواب او می گوید که وجودش سبب گرمی و روشنی کانون خانواده دیگری می شود.
تعبیر خواب اجاق گاز منوچهر مطیعی
مهمترین بخش نمادین این خواب می گوید ممكن است در رابطه با بچه دار شدن ترس و وحشت شدیدی را تجربه میكنید و یا سخت در انتظار آن هستید.
گفته میشد كه اجاق یا فر گرم به منزله باروری، مثمرثمر بودن و یا مثبت اندیشی است،
در حالیكه اجاق سرد و خاموش تعبیری برعكس دارد.
اگرچه، اجاق و فر در كل نمایانگر خانهداری وپخت و پز نیز هستند.
تعبیر خواب اجاق گاز از دیدگاه آنلی بیتون
دیدن اجاق گاز در خواب، نشانه آن است كه با پادرمیانی شما، اختلاف و اندوه از بین می رود.
اگر دختری خواب ببیند روی اجاق گاز غذا می پزد، نشانه آن است كه با سپاس گذاری و قدردانی افراطی خود، دوست صمیمی خود را از دست می دهد.

تعبیر خواب اجاق گاز در کتاب سرزمین رویاها
یک اجاق گاز در آشپزخانه : غم بزرگ

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *