تعبیر خواب ارزن

تعبیر خواب ارزنتعبیر خواب ارزن

‏تعبير خواب ارزن به روايت یوسف نبی علیه السلام

یوسف نبی علیه السلام گوید:
دیدن ارزن روزی ناگهانی بوی رسد.

تعبير خواب ارزن به روايت لیلا برایت
لیلا برایت می گوید:
کاشتن یا خوردن ارزن در خواب، نشانه‏ آرامش و آسایش در زندگى مى‏ باشد

تعبیر خواب ارزن

یوسف نبی (ع) می‌گوید: دیدن ارزن در خواب نشانه این است که روزی ناگهانی و غیر منتظره برای بیننده خواب می‌رسد.

لیلا برایت می‌گوید: کاشتن یا خوردنش در خواب، نشانه آرامش و آسایش در زندگى است.

محمد ابن سیرین می‌گوید:

دیدن ارزن در خواب، رسیدن به مال دنیا است.
ارزن خوردن و ارزن کاشتن در خواب، به دلیل اینکه پرندگان هم از این دانه استفاده می‌کنند، نشانه نیکوکار بودن بیننده خواب و رسیدن روزی فراوان است.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه قم

تعبیر خواب دانه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

در قدیم می گفتند دانه های برکت و نعمت خداوند هستند و چنانچه دانه ای زیر پا و در رهگذر افتاده یا ریخته بود جمع می کردند و برای مرغان می گذاشتند در خواب عینا این عقیده صدق می کند و دانه های برکات و نعمات هستند و دیدن دانه در خواب نیکو است.
اگر در خواب دیدید که دانه های بسیار و از انواع متفاوت دارید پولی نصیب شما می شود که ریز و درشت و سکه و اسکناس های گوناگون است.
اگر در خواب دیدید که به مرغان دانه می دهید به دوستانتان کمک می کنید.
اگر در خواب ببینید که از زمین دانه بر می دارید نعمت و برکت می یابید و چنانچه ببینید دانه می پاشید و مرغی آنجا نیست مال خود را به بیهودگی خرج می کنید. اسراف می کنید و مالتان را هدر می دهید.

تعبير خواب گندم به روايت منوچهر مطيعي تهراني

ديدن گندم در خواب بسيار خوب است. چه گندم خشک و پاک کرده در خواب ببينيد و چه مزرعه ای که در آن گندم کاشته با شند. گندم خير و برکت و معيشت است.

اگر در خواب ببينيد مشتي يا مقداري گندم در جيب داريد جيب و کيسه شما برکت مي يا بد و پر پول مي شود ولي اين گوياي پولي است که به دست مي آوريد و هزينه مي کنيد نه پولي که با آن بتوانيد پس انداز کنيد و پول دار شويد.

اگر در خواب ببينيد کيسه ای گندم داريد پول زيادي به دست مي آوريد و اگر ببينيد انباري گندم داريد و آن انبار و آن انبوه گندم بشما تعلق دارد ثروتمند مي شويد. اگر مزرعه ای گندم داشته باشيد کاري مي کنيد که خيرو برکت دارد و هم خودتان بهره مند مي شويد و هم ديگران.

اگر در خواب ببينيد نان گندم مي خوريد گرفتار تنگي معاش مي شويد و چنانچه ببينيد سنبله گندم را مي جويد و مي خوريد و تف مي کنيد گرفتار فقر و تنگدستي خواهيد شد و از نظر تامين معاش به شدت در مضيقه مي افتيد.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *