تعبیر خواب ارواح

تعبیر خواب ارواح (دیدن روح در خواب)

تعبیر خواب ارواح به روایت معبران

تعبیر خواب ارواح به روایت آنلی بیتون:
۱ـ دیدن روح در خواب، نشانه آن است که با مشکلی غیره منتظره مواجه خواهید شد.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه خرم اباد
۲ـ اگر خواب ببینید روحی با لباس سفید در مقابل شما هویدا می شود، نشانه‌ آن است که سلامت یکی از بهترین دوستانتان در معرض خطر است.

۳ـ اگر خواب ببینید روحی با لباس سیاه در برابرتان ظاهر می شود، نشانه‌ آن است که با نیرنگ و بی وفایی دیگران روبرو خواهید شد.

۴ـ اگر با روحی در خواب صحبت کنید نشانه آن است که اگر از منطق و عقل سلیم خود پیروی کنید و از مصیبت و شری که در زندگی شماست، جان سالم به در خواهید برد.

۵ـ اگر خواب ببینید ارواحی به در و خانه شما ضربه می زنند نشانه آن است که دردسری ناگهانی گریبانتان را خواهد گرفت.

۶ـ اگر خواب ببینید روحی در پشت پارچه ای حرکت می کند نشانه آن است که اگر می خواهید مرتکب اشتباه نشوید باید احساسات خود را کنترل کنید.

۷ـ اگر در خواب احساس کنید روح یکی از دوستانتان در اتاق شما سرگردان است، نشانه آن است که احساس نا امنی و نومیدی خواهید کرد.

۸ـ اگر خواب ببینید ارواح موزیک می نوازند نشانه آن است که تغییرات نامساعدی در زندگانی شما پدیدار می شود، و اندوه به محیط خانه شما راه می یابد.

روح می تواند با سمبل مرگ ، وفات و بی اثر شدن ، مرتبط باشد . فردی که در زندگی واقعی ، قدرت تاثیر خود را از دست داده است . شبح در مواردی سمبل احساسات و خاطرات آزار دهنده ی گذشته ی شماست که در ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر گذار بوده و با گذشت زمان، همچنان به عنوان یک گره فکری، تاثیرات خود را باقی گذاشته است .دیدن خواب روح معمولا نشان دهنده مشکلات بزرگ حل نشده در گذشته است که هنوز باعث عذاب روحی شماست.این مشکلات ممکن است خاطرات دردناک از خانواده ، مرگ عزیزان ، خیانت ها و مشکلات عشقی و یا خاطره کسانی باشد که بدی به شما کرده اند و شما قادر به فراموش کردن این بدی ها نیستید.همچنین زمانی که یکی از عزیزان شما فوت می کند تا مدت ها شما قادر به قبول کردن مرگ او نیستید. در این زمان مغز شما ممکن است برای راحت تر کردن قبول این مصیب ، با تصویر سازی هایی شروع به عمل کند.

تعبیر خواب دیدن روح:اگر در خواب روح ببینید و یا احساس کنید که در اطراف شما ارواح وجود دارند ‏، این خواب معنی های مختلفی دارد و به رفتارها و اتفاقات روزانه و سلامت روحی شما می تواند بستگی داشته باشد .دیدن خواب روح می تواند به این دلیل باشد که شما از چیزی ترسیده اید و یا وحشت دارید .معنی دیگر این خواب این است که شما باید روش های زندگی روزمره خود را تغییر دهید و امتحان کردن چندباره ی غلط زندگی کردن باعث از بین رفتن آرامش روحیتان شده است.ممکن است زندگی زناشویی خوبی ندارید ولی به زور در حال تحمل کردن آن هستید.ممکن است محل کارتان برای شما مانند کابوس است ولی جرات تغییر شغل خود را ندارید.برای رهایی از این کابوس ها ، چاره ای جز تغییر شیوه زندگی ندارید .
تعبیر خواب دست زدن به روح – لمس کردن:اگر در خواب روح ببینید و به روح دست بزنید به این معنی است که شما وحشت ها و نگرانی هایی در زندگی دارید که در تلاش هستید تا از آنها خلاص شوید. اگر در خواب ببینید که به روح دست زدید و احساس ترس و وحشت زیادی در شما ایجاد شد و حتی حسی مانند حس برق گرفتگی داشتید به این معنی است که شما هنوز آمادگی تغییر سبک زندگی و غلبه کردن بر ترس های بزرگ وجودتان را ندارید.اگر ببینید که به روح دست زدید و روح ناپدید شد و شما احساس ارامش کردید به این معنی است که شما بر آن ترس و نگرانی بزرگ زندگی خود پیروز شده اید .

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *