تعبیر خواب اسید/تعبیر خواب/اسید /تعبیر/خواب/خواب اسید/تعبیر اسید

تعبیر خواب اسید

تعبیر خواب اسید به روايت آنلی بیتون

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه قزوین
آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب اسید می گوید:
۱ـ نوشیدن هر چیز در خواب كه خاصیت اسیدی داشته باشد، نشانه آن است كه در آینده نگرانی و اضطراب فراوانی خواهید داشت.
۲ـ اگر زنی خواب ببیند مشروب الكلی می نوشد ، معنایش این است كه احتمال دارد برای رفع اختلافات دیگران میانجی شود و در این راه سلامتش به خطر بیفتد.
۳ـ دیدن خواب اسیدهای سمی، نشان می دهد كه خیانتیكه بر علیه شما شكل می گیرد، افشاء خواهد شد.

تعبیر خواب اسید در کتاب سرزمین رویاها
درکتاب سرزمین رویاها درباره تعبیر خواب اسید آمده است:
خواب اسید : به وعده هایتان عمل خواهید کرد.
آزمایشی با اسید انجام می دهید : بواسطه قولی که داده اید خطری شما را تهدید می کند.
از اسید استفاده می کنید : از مهلکه ای که در آن هسنید صحیح و سالم خارج می شوید.
دیگران از اسید استفاده می کنند : مرگ یک دشمن.

همانطور که میدانید در دنیای واقعی اکثر مردم و حتی کودکان نیز با شنیدن اسم اسید حس خوبی ندارند چرا که در اخبار رسانه ها و از زبان دیگران خبرهای تلخی را درباره ی سوختگی های شدیدی که حتی منجر به مرگ توسط اسید شده است را شنیده اند ، حال دیدن این ماده ی خطرناک و اما مفید در بسیار از رشته های پزشکی و …در خواب نیز همراه با تعبیر های بد و یا منفی است.

اگر ببینی صورت خودت در یک حادثه عمدی یا غیر عمدی توسط اسید می سوزد به این علامت ست که با معشوق خود وارد بحث می شوید و حتی ممکن است کار شما به جدال جدایی یا طلاق نیز بکشد ،اگر دیدی دیگران دچار چنین حادثه ای می شوند اخبار تلخ و ناگواری را از برخی از اطرافیانتان به گوشتان می رسانند که سبب می شود شما نیز ناراحت و دلگیر شوید.
اگر فرد مرده ای که با اسید سوخته بود پدرت باشد بیانگر موضوعی مربوط به عزت نفس و خویشتن شناسی شماست. شما در رابطه با کار و یا روابطتتان با دیگران احساس بی و دست و پایی می‌کنید.چنان چه مادرت باشد بایستی احساسات منفی خود را بیان و با آن‌ها روبرو بشوید.اگر برادر و یا خواهر بود خوب نیست و نشانه آن است که ممکن است ریاکار دوستان شما را با مشکل مواجه کند، یا در آینده با حوادثی نامطلوب مواجه شوید.اگر پدربزرگ یا مادربزرگ باشد دلالت بر بیماری یکی از اقوام دارد.و چنان چه بیگانه بود عدم توانایی در مقابله با خود و عدم آگاهی در موقعیت‌های خاص می باشد.
تعبیر خواب سوختن بدن بچه ها یا کودکان با اسید : دیدن چنین رویاهایی فقط میتواند نماد یا نشانه ای بزرگ از نگرانی ها و استرس هایی باشد که والدین نسبت به آینده ی فرزندان خود دارند شیخ طوسی در این باره گفته اند اگر ببینی بدن طفل خودت با اسید سوخته است به این نشانه است که گرفتاری بزرگی وارد خانواده ی شما خواهد شد و سبب رنج اعضای خانواده می شود و چنان چه بچه ی دیگران باشد به این علامت است که خطر بلا و بیماری از سمت شما دور می شود .
تعبیر خواب اسید به روایت علامه طباطبایی
اگر خواب دیدی دست راست شما با اسید سوخته است و یا گوشت بدنتان ریخته به این علامت است که تلاش ها و زحمات شما برای رسیدن به بعضی از مقاصد به یکباره بر باد می رود و غم و رنج بر شما چیره می شود.
اگر دیدی دست چپ شما بواسطه ی این حادثه می سوزد به این علامت است که در زمینه ی عشق با بدشانسی های مختلفی رو به روی می شود.
اگر ببینی هر دو دستت با اسید سوخت بیانگر این است مصیبت بدختی و گرفتاری های مختلفی راه به زندگانی شما باز میکنند و برای مدتی غمگین و نومید از زندگی می شوید.
تعبیر خواب اسید از دیدگاه آنلی بیتون
نوشیدن هر چیز در خواب كه خاصیت اسیدی داشته باشد، نشانه آن است كه در آینده نگرانی و اضطراب فراوانی خواهید داشت.
اگر زنی خواب ببیند مشروب الكلی می نوشد ، معنایش این است كه احتمال دارد برای رفع اختلافات دیگران میانجی شود و در این راه سلامتش به خطر بیفتد.
دیدن خواب اسیدهای سمی، نشان می دهد كه خیانتیكه بر علیه شما شكل می گیرد، افشاء خواهد شد.
تعبیر خواب اسید از دیدگاه تونی تونی کریسپ (کتاب فرهنگ رویا)
اسید نمایانگر چیزی (از قبیل احساس گناه یا اضطراب) هست که احساسات و یا اعتماد به نفس شما را در خود حل می کند و می‌سوزاند. در واقع حمله تند و تیز شما به شخص دیگری و یا ترس از سوختن و آسیب دیدن به صورت اسید در خواب دیده می‌شود.
اسید پاشیدن روی شخص دیگری در خواب نشانه آسیب رساندن عمدی به دیگران است یا که اطرافیانتان را مورد آزمایش قرار می‌دهید.
تعبیر خواب اسید در کتاب سرزمین رویاها
خواب اسید : به وعده هایتان عمل خواهید کرد.
آزمایشی با اسید انجام می دهید : بواسطه قولی که داده اید خطری شما را تهدید می کند.
از اسید استفاده می کنید : از مهلکه ای که در آن هسنید صحیح و سالم خارج می شوید.
دیگران از اسید استفاده می کنند : مرگ یک دشمن.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *