تعبیر خواب افسار

تعبیر خواب افسار

تعبیر خواب افسار ( لگام ، یوغ )
۱- افسار در خواب نشانه ضعف و عدم توانایی در کارها، عدم موفقیت در شغل و نارضایتی از زندگی است. زندگی احتمالاً برای شما آسان نبوده و تمام عمر مجبور هستید که از خود و دیگران مراقبت کنید. شما برای به دست آوردن آنچه در حال حاضر دارید سخت کار کرده اید ، اما همیشه به نظر شما می رسید که افراد دیگر با تلاش کمتری به موفقیت های بیشتری نسبت به شما می رسند . همیشه به خاطر این موضوع عصبانی هستید زیرا دیگر هیچ کس ارزش واقعی شما را نمی داند و برعکس کسانی که هیچ تلاشی برای زندگی نکرده اند به موفقیت می رسند. هزاران بار از خود می پرسید که چرا این کار را شروع کردید ولی دیگر دیر شده است.
۲- کشیدن افسار در خواب نشانه تحقیر شدن است. اگر در خواب دیدید که کسی افسار شما را کشید تعبیرش همین است. شما احتمالاً در گذشته به یکی از عزیزانتان ظلم کرده اید و اکنون همه چیز برعکس شده و دیگران به شما ظلم می کنند. شما هر کاری می کنید تا به آنها نشان دهید که متاسف هستید و دیگر هرگز چنین کاری نخواهید کرد. هر چقدر هم که سعی کنید از ابتدا شروع کنید ، مانند گذشته به هماهنگی و اعتماد نخواهید رسید ، به همین دلیل فقط به خودتان صدمه می زنید. بعد از مدت ها متوجه اشتباهتان می شوید و به شدت از این موضوع ناراحت و غصه دار هستید.
۳- اگر در خواب دیدید که افسار دیگران را می کشیدید تعبیرش این است که به دلیل نفوذ و قدرتی که دارید در کارتان پیشرفت می کنید. وضعیت مالی تان هر روز بهتر و بهتر می شود و به همین دلیل به دیگران ظلم می کنید. سعی کنید خودتان را گم نکنید و عوض نشوید. در این شرایط همه پشت سر شما حرف می زنند و هر روز تنها تر و تنها تر می شوید. کمی خودتان را تغییر دهید و از چیزی که هستید سو استفاده نکنید.
۴- تعبیر خواب افسار بستن بر خود: این خواب نشانه این است که از کاری که انجام می دهید متاسف نیستید. شما عادت عجیبی دارید که به طور مداوم از کار ، سلامتی ، عشق و حتی چیزهای بی اهمیت خود شکایت کنید. به شخصی احتیاج دارید که به حرفهای شما گوش کرده و کاملا شما را درک کند.. شما بخاطر چنین رفتاری خود را بیشتر به سمت افسردگی سوق می دهید. اگر کمی مثبت بیاندیشید مسائل و مشکلات زندگی برای شما آسان تر تمام خواهد شد.
۵- اگر در خواب دیدید که دیگران بر سر شما افسار گذاشتند، تعبیرش این است که آن شخص به نفع خود از شما استفاده خواهد کرد. دیگران کاملا از شما و مهربانی تان سوء استفاده خواهند کرد. شما از این وضع شکایتی ندارید و ناراحت نیستید و اجازه دخالت را به همه می دهید. اگر اینطور است سعی کنید مسیر زندگی تان را تغییر دهید و به خودتان ببایید.
۶- اگر در خواب دیدید که روی صورت کسی یوغ (افسار ) انداختید تعبیرش این است که می خواهید با زیر پا زدن دیگران موفق شوید و بدون سرمایه گذاری به آنچه می خواهید برسید.
۷- افسار ساختن در خواب نشانه این است که باید از دانش و مهارت خود برای مبارزه با چالش های سخت در زندگی استفاده کنید. به همین دلیل اعتماد بسیاری از افراد را جلب خواهید کرد و همچنین در پایان برای هر کاری پاداش خواهید گرفت. مهارت هایتان در برقراری ارتباط با دیگران عالیست.
۸- اگر در خواب دیدید که دیگران برای شما افسار می ساختند تعبیرش این است که دوست دارید به اصل و ریشه خود بازگردید. احتمالا مدت هاست از شهر و دیارتان دور شده اید و فراموش کردید که اهل کجایید
۹- تعبیر خرید افسار نشانه این است که باید مراقب باشید که با چه کسانی معامله انجام می دهید. دشمن و دوست خود را بشناسید. شما به شدت ساده لوح هستید و نمی دانید دوست و دشمن شما کیست. پس اگر نمی خواهید صدمه ببینید مراقب خود و کارهایتان باشید. پیشنهادات تجاری پرمخاطره یا غیرقانونی را قبول نکنید زیرا شما فردی نیستید که راه و چاه این کارها را بدانید.
۱۰- اگر در خواب دیدید که یوغ را فروختید، تعبیرش این است که به خاطر دیگران از چیزهایی که دوست دارید دست می کشید.. به والدینتان قول داده اید که سبک زندگی تان تغییر دهید ودست به کارهای بد نزنید.. در ابتدا کار سختی خواهید داشت اما با گذشت زمان به شرایط جدید عادت خواهید کرد.
۱۱- اگر در خواب دیدید که افسار پیدا کردید تعبیرش این است که بیش از حد به شریک زندگی تان اهمیت می دهید.. شما ذاتاً کمال گرا هستید و دوست دارید همه چیز همان شکلی باشد که تصور می کنید. با این وجود ، مشکلات زمانی بروز می کنند که می فهمید بسیاری از مردم به همه چیز اهمیت زیادی نمی دهند ، زیرا آنها باور ندارند که همه چیز باید عالی باشد. این اغلب باعث عصبانیت و ناامیدی شما می شود و شما نمی توانید راهی برای مقابله با استرس پیدا کنید ، که بر سلامتی شما تأثیر منفی می گذارد.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه بجنورد
۱۲- اگر در خواب دیدید که افسار کسی را دزدیدید، تعبیرش این است که باید یاد بگیرید چگونه در شرایط خاص عمل کنید. مثلا اگر محیط طوری نیست که شما شوخی کنید، جوک تعریف می کنید یا رفتاری نشان می دهید که دیگران را متعجب خواهد کرد. . همچنین ، شما دوست دارید مرکز توجه باشید ، بنابراین برای شما مهم نیست که برای رسیدن به هدف خود چه کاری باید انجام دهید. وقت آن است که کاری نکنید که مردم همیشه پشت سر شما صحبت کنند و روی رفتار خود بیشتر تمرین کنید.
۱۳- اگر در خواب دیدید که دیگران افسار شما را می دزدند تعبیرش این است که به دلیل بی توجهی شخص دیگر و حرفه ای نبودن به خودتان آسیب می رسانید. این موضوع شاید خسارت مالی زیادی نداشته باشد اما به لحاظ روحی به شدت آسیب می بینید.

 خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *