تعبير خواب لامپ/ تعبیر خواب لانه/تعبیر خواب نور/تعبیر خواب پرنده

تعبير خواب لامپ

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
ديدن لامپ در خواب تعابير خوب و گسترده اي دارد. اگر در خواب ببينيد لامپي را به يک سر پيچ مي بنديد که جائي را روشن کنيد نيکو است زيرا خواب شما مي گويد کاري نيک انجام مي دهيد که سود آن بيش از خودتان به ديگران مي رسد. وقتي لامپي روشن شود همه مي توانند از روشنائي آن بهره مند گردند و روشن کننده و صاحب لامپ قادر نيست کسي را محکوم کند و به ديگري نور و روشني بيشتري بدهد لذا در خواب ها به (موقوفه) و کار عالم المنفعه تعبير مي شود. اگر در خواب ببينيد لامپي را خاموش مي کنيد از انجام يک کار خير عمدا باز مي ايستيد يا مانع انجام کار خوب مي شويد و شايد خست و لئامت نشان مي دهيد. اگر در خواب ببنيد که لامپي را شکستيد چنانچه لامپ روشن باشد يک جرم با خلاف عمومي مرتکب مي شويد که از جهت قانوني هم قابل تحقيق و بررسي است و چنان چه خاموش باشد زيان کاري نهان تعبير مي شود يعني درخفا و پوشيده و به کسي آسيب مي رسانيد. اگر در خواب ببينيد لامپ هاي بيشماري روشن داريد کاري از نظر اجتماعي مفيد و قابل تحسين انجام مي دهيد، مانند معلمي. اگر ببينيد لامپ بسيار بزرگي داريد که نور کمي از آن بر مي خيزد از سرمايه زياد سود کم مي بريد و در واقع از سود زيان مي کنيد و چنان چه لامپ کوچکي داشته باشيد اما نور زيادي از آن به اطراف پراکنده شده از يک کار کوچک و کم اهميت که انتظار سود دهي در آن وجود ندارد سودي کلان عايدتان مي گردد.

 تعبیر خواب لانه

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه قم

تعبير خواب لانه به روايت برخی معبران
اگر در خانه لانه مرغ بود، او را بر قدر آن مرغ و لانه فایده باشد که به او رسد. اگر لانه بکند کاری مکروه کند. اگر باز به جای خود نهاد یا ریکسی کند. اگر دید درِ لانه مرغ بزرگ بود در پناه بزرگی درآید و خیر بیند.

۱- لانه در خواب نشانه خانواده و ازدواج و خوشبختی است.
۲- تعبیر خواب خراب شدن و افتادن لانه از روی درخت نشانه اتفاقات بد، طلاق و فروپاشی خانواده است.
۹-۴- دیدن خواب لانه در کل نشانه بخت است. به زودی با شخص مهربانی ازدواج خواهید کرد. تعبیرش دیگرش این است که ممکن است به زودی خانواده راترک کنند و زندگی مستقلی را آغاز کنید.
۵- اگر مردی در خواب لانه پرنده دید تعبیرش ثروت و تجارت سودآور است.
۶- لانه پرنده در خواب زن نشانه اتفاقات عجیب و غریب و خوب است.
۷- دیدن تخم مرغ در لانه نشانه ازدواج سودآور است. اگر تخم مرغ را شکست تعبیرش نزاع و سو تفاهم است.
۸- تعبیر دیدن لانه زنبور در خواب نشانه نیروهای منفی و خطر است. مراقب باشید کسی به شما خیانت نکند. بیش از حد به دیگران اعتماد نکنید. اگر این لانه را در خواب خراب کردید تعبیرش عالی است.
۹- دیدن لانه مار یا تمساح در خواب نشانه بدی است. به زودی اخبار بدی را می شنوید. مراقب باشید . مردی حیله گر به دنبال آسیب زدن به شما می باشد.
۱۰- تعبیر لانه عنکبوت در خواب نشانه باروری و فرزند است. اگر مردی این خواب را دید تعبیرش این است که تلاش های او نتیجه بخش خواهد بود.
۱۱- دیدن لانه خرس در خواب نشانه وجود دشمنی داناست. در رابطه با مسائل کاری تان بیشتر دقت کنید و دوست و دشمنتان را بشناسید.
۱۲- تعبیر دیدن لانه موش در خواب نشانه زنی فریبکار و همچنین مشکلات حل نشده است. تنها راه این موضوع حل سریع مشکلات است.تعبیر خواب لانه : ۲۱ تعبیر دیدن لانه پرندگان مختلف در خواب

تعبیر خواب لانه ساختن
۱۳- اگر خواب دیدید که پرندگان لانه سازی می کردند تعبیرش این است که شما نسبت به محل زندگی تان نگران هستید. اکنون بهترین زمان برای نوسازی، خرید وسایل خانه و …. است.
۱۴- به گفته نوستراداموس تعبیر دیدن این خواب نشانه صلح جهانی است. اگر پرندگان در کنار پنجره لانه ساخته بودند تعبیرش این است که شما تحت حمایت خانوادتان قرار خواهید گرفت.

تعبیر خواب لانه پرنده
۱۵- تعبیر دیدن لانه لانه لک لک در بالا پشت بام نشانه خوشبختی و ثبات مالی است.
۱۶- تعبیر دیدن لانه پرنده فاخته نشانه خیانت و بی اعتمادی نسبت به کسی است که به شدت به شما نزدیک است و شما به او اعتماد کرده اید.
۱۷- تعبیر دیدن لانه و جوجه نشانه سود و ثروت فراوان است.. احتمالا در قمار یا در قرعه کشی برنده می شوید ولی پولش هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

تعبیر خواب لانه عقاب
۱۸- دیدن لانه عقاب نشانه فرزند و رسیدن به آرزوها و پایان نگرانی و افسردگی است.

تعبیر خواب لانه کبوتر
۱۹- تعبیر خواب آشیانه کبوتر صلح طولانی مدت است.
۲۰- تعبیر کبوتر با لانه کوچک نشانه این است که فرزندانتان شما را نا امید می کنند.

تعبیر خواب لانه کلاغ
۲۱- لانه کلاغ نشانه این است که خبرهای بدی خواهید شنید. این خواب نشانه بیماری نیز هست.

تعبیر خواب لانه : ۲۱ تعبیر دیدن لانه پرندگان مختلف در خواب

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *