خرید دیوارکوب سفالی

دیوارکوب سفالی

دیوارکوب سفالی در دکوراسیون‌ های داخلی، جزء مهمی از نما است و پس از ورود سریعا به چشم افراد میاید. طراحان دکوراسیون‌ داخلی معمولا برای تزیین دیوار اتاق بیشتر دقت میکنند زیرا که یک دیوارکوب خوب خانه ی شمارا زیبا میسازد. دیوارکوب‌ها همان دیوار‌های پیش ساخته و آماده‌ هستند که نصب بسیار آسانی دارند. برای خرید دیوارکوب سفالی میتوانید به سایت آماندا بروید و در آنجا نمونه های از دیوارکوب های سفالی را ببینید.

برای اینکه دکوراسیون منزل شما زیبا و شیک تر از گذشته شود از وسایل زینتی روی دیوار ها استفاده میکنند که یکی از متداول ترین و رایج ترین آنها درحال حاضر به کار گرفتن دیوارکوب های سفالی مختلف است.

دیوارکوب سفالی برای تزئینات دیوار و منزل شما مورد استفاده قرار میگیرند و مدل های مختلفی در بازار دارند که استفاده کردن از آنها در آپارتمان های کوچک و بزرگ و در خانه ها رواج زیادی دارد.

در دکوراسیون داخلی منزل، استفاده از دیوارکوب‌ ها بسیار مهم و حساس است؛ زیرا که انتخاب یک دیوارکوب تزیینی زیبا با هزینه مناسب و کار سختی است. دیوارکوب‌ های فانتزی و تزیینی‌ انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها جنس خاصی دارند؛ به همین دلیل جنس در قیمت آنها تاثیر زیادی دارد. معمولا انواع دیوارکوب از جنس سفال گچ، چوب، PVC، آجر، فوم، و… است. ما در این مطلب میخواهیم شما را با انتخاب دیوارکوب دکوراسیون منزل آشنا کنیم. با ما در فروشگاه آماندا همراه باشید.

در ادامه مطلب میخوانیم که:

دیوارکوب عاشقانه چیست؟

انواع دیوارکوب عاشقانه.

از کجا دیوارکوب عاشقانه بخرم ؟

خرید دیوارکوب عاشقانه !

 

ویژگی های دیوارکوب سفالی عاشقانه

ویژگی‌های دیوارکوب سفالی
نصب سریع و آسان
فرم دهی ساده و راحت
ضدآب و قابل شستشو
دارای وزنی سبک و مقاومتی بالا
قابلیت نصب بر سطوح مختلف
هزینه مناسب نسبت به دوام زیاد

معرفی انواع دیوارکوب سفالی

دیوارکوب‌ها با توجه به جنس، ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌هایی که دارند در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در ادامه ۵ تا از انواع دیوارکوب را با هم بررسی می‌کنیم. این دیوارکوب ها برای تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده هم بسیار کاربردی هستند.

انواع دیوارکوب سفالی

دیوارکوب فانتزی

دیوارکوب عاشقانه

دیوارکوب تقویمی

دیوارکوب طبیعت

دیوارکوب عارفانه

دیوارکوب عاشقانه ولنتاین

 

دیوارکوب عاشقانه

دیوارکوب عاشقانه یک مدل زیبا و رمانتیک از دیوارکوب ها است.

این دیوارکوب ها یک هدیه مناسب کادو برای دختر هستند.

این مدل از دیوارکوب هم طرفدارن خاص خودش را دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *