مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعیه سازمان سنجش پیرامون معرفی شدگان کدرشته‌محل‌های جدید آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ امروز منتشر می‌شود.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اعلام رشته‌محل‌های جدید از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵، کدرشته‌محل‌های جدید به شرح مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، در فرم انتخاب رشته داوطلبان واجد شرایط اعمال و به اولویت‌های انتخابی آنان اضافه شده است.

وی افزود: نتیجه وضعیت علمی این داوطلبان در این رشته‌محل‌ها در کارنامه آنان مشخص و به صورت پیام کوتاه به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

توکلی ادامه داد: بنابراین آن دسته از داوطلبانی که با توجه به دارا بودن حد نصاب نمره علمی لازم تمایل دارند در کدرشته‌محل‌های تحصیلی جدید مندرج در اطلاعیه این سازمان نسبت به انجام مراحل مصاحبه و ارزیابی تخصصی رشته یا رشته‌های مربوطه اقدام کنند لازم است دراین زمینه به منظور اطلاع از انجام مراحل مربوط از روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوط مراجعه کنند.