⁣بورسیه دانشگاه بازل سوئیس در مقطع دکتری

⁣بورسیه دانشگاه بازل سوئیس در مقطع دکتری

Related image

کشور اعطا کننده : سوئیس⁣

دانشگاه بازل قدیمی ترین و مهمترین دانشگاه سوئیس است که در سال ۱۴۶۰ میلادی تاسیس شد و حدود ۱۳ هزار دانشجو در رشته های مختلفی همچون پزشکی ، داروسازی ، روان شناسی ، ادبیات انگلیسی ، نجوم ، کامپیوتر ، تاریخ و… در آن مشغول به تحصیل اند. شهریه این دانشگاه حدود ۲۰۰۰ دلار میباشد. دانشگاه بازل خدمات ویژه ای به دانشجویان ارائه میدهد که یکی از آنها امکان دستیابی به شبکه های تحقیقاتی بین المللی میباشد.

مقطع : دکتری

موضوع رشته / بورسیه : زیست شناسی، علوم محیط زیست

موضوع پژوهش :
گروه زیست شناسی گیاهان فیزیولوژیکی دانشگاه بازل, پروسه های اکوفیزیولوژی موجود در گیاهان را بررسی می کند که جریان آب، نیتروژن و کربن را در اکوسیستم های طبیعی و کشاورزی تعیین می کند. اهداف این تحقیق بررسی چکونه کار گیاهان در محیط خود, همچنین نشان دهنده چگونه عملکرد اکوسیستم های زمینی است. این موقعیت پژوهشی در یک آزمایشگاه جدید اکوسیستم, جایی که قرار است تعیین شود که چمنزار های معتدل مختلف چگونه به وقایع شدید خشکسالی عکس العمل نشان میدهند و از آن رنج می برند, محیا میباشد.

اهداف پژوهش :
هدف اصلی این موقعیت پژوهشی اندازه گیری های اکوفیزیولوژی, بیوگرافی و شیمیایی گیاهان است که به شناسایی گونه های مختلف گیاه در مراتع معتدل میپردازد و از حوادث خشکسالی که در زمان های مختلف فصل رشد رخ می دهد، اطلاع پیدا میکند. تمرکز اصلی در این پروژه, تعیین زمان مورد نیاز برای یک اکوسیستم است تا به طور کامل از اختلالات شدید آب و هوایی بهبود یابد و شناسایی کند که آیا ممکن است اثرات جبران کننده ای وجود داشته باشد که بتواند تأثیر فوری خشکسالی را از بین ببرد.

شرایط مورد نیاز :
این دانشگاه به دنبال یک دانشجو پویا, قابل اعتماد و با انگیزه با مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی, علوم محیط زیست یا رشته های مرتبط میباشد. متقاضی باید توانایی مدیریت یک میدان بزرگ آزمایشی را دارا باشد همچنین به تحقیقات فرآیند فیزیولوژی در گیاه, کار تحلیلی با مجموعه داده ها و انجام کارهای میدانی علاقه داشته باشد. علاوه بر این ها دانش زبان انگلیسی در ایجاد ارتباط و کار گروهی یکی از الزامات مهم میباشد. حقوق و مزایای اجتماعی بر اساس قوانین دانشگاه بازل به دانشجویان ارائه می شود.

مهلت اقدام : مهلت درخواست ۲۸ فوریه ۲۰۱۸ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *