علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز به عضویت کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا درآمد.

علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز به عضویت کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا درآمد.

علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه شیراز، این عضویت در راستای گسترش تعاملات بین المللی و استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران و ایتالیا و با پیگیری روابط عمومی، امور بین الملل و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز صورت گرفت.

بر اساس این همکاری، علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری این دانشگاه به عنوان استاد همکار به عضویت کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا منصوب شد.

همکاری این عضو هیات علمی دانشگاه شیراز با کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا در زمینه پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بررسی شرایط اعطای بورس تحصیلی، ارزیابی طرح تحقیق و پایان نامه های کارشناسی ارشد، دکتری، راهنمایی و مشاوره دانشجویان دانشگاه فردریکو است.

دانشگاه فردریکو از دانشگاه های معتبر اروپا در شهر ناپل ایتالیا است که با دارا بودن حدود ۱۰۰ هزار دانشجو و هشت هزار کارمند علمی و کادر آموزشی یکی از بزرگترین دانشگاه‌های ایتالیا محسوب می شود.

این دانشگاه از ۱۳ دانشکده، ۷۷ دپارتمان و ۴۲ مرکز تحقیقاتی، ۱۰۸ کتابخانه و ۲ باغ گیاه ‌شناسی تشکیل شده است.

دانشجویان این دانشگاه در ۱۴۷ رشته تحصیلی از جمله رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، فنی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

علی سلطانی دانشیار بخش شهرسازی دانشگاه شیراز و عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس است.

وی تاکنون موفق به دریافت جایزه بورس دولتی ژاپن، بورس تحقیقاتی دولت ترکیه، جایزه تلاش (Endeavour) استرالیا و پژوهشگر برتر کشوری در گروه هنر و معماری سال ۹۲ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *