معاون دانشگاه: 200طرح نیمه تمام در دانشگاه های پیام نور کشور وجود دارد

معاون دانشگاه: 200طرح نیمه تمام در دانشگاه های پیام نور کشور وجود دارد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، فیصل حسنی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مهمانسرای دانشگاه پیام نور جیرفت افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به تکمیل طرح های نیمه تمام دارد و در این زمینه گام های خوبی برداشته است.
وی تصریح کرد: ساختمان مهمانسرای دانشگاه پیام نور جیرفت در سه طبقه و با زیربنای 350مترمربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این ساختمان در سال 1390 آغاز شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور گفت: 60 میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه های پیام نور این استان در این سفر در نظر گرفته شد که از این میزان 40 میلیارد ریال برای شمال و 20 میلیارد ریال برای جنوب کرمان است.
وی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان آموزشی و ورزشی این دانشگاه در سال 1389 افزود: سالن آموزشی و ورزشی دانشگاه پیام نور جیرفت سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: جنوب کرمان با توجه به محرومیتی که دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد لذا تمام تلاش خود را برای حمایت از دانشگاه های این منطقه انجام می دهیم.
حسنی بیان کرد: کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور مورد توجه است لذا با بالابردن کیفیت آموزشی می توان دانشجوی بیشتری را جذب کرد.
وی اظهار کرد: 700 هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور کشور مشغول تحصیل هستند.
رئیس امور مالی و اداری سازمان پیام نور کشور در پایان سفر خود در جیرفت از ساختمان آموزشی و کلاس های دانشگاه پیام نور جیرفت بازدید و در نشستی با کارکنان و هیات علمی این دانشگاه مشکلات این مجموعه را بررسی کرد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *