اعزام زبان‌آموزان برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) به کشور آلمان

مدیر گروه آلمانی دانشکده زبان‌های خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از اعزام زبان‌آموزان برتر گروه آلمانی به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کنکوری ارشد دکتری به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، محمد نبی‌زاده گفت: دو نفر از زبان‌آموزان برتر گروه آلمانی در مهرماه ۹۵ به کشور آلمان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به رایزنی‌های مختلف میان گروه زبان آلمانی و مرکز اسلامی هامبورگ مقرر شد از این پس سالی دو مرتبه زبان‌آموزان برتر معرفی و به کشور آلمان اعزام شوند و بنا به اعلام نیاز مرکز اسلامی هامبورگ زبان‌آموزان به یکی از مراکز اسلامی ایران در آلمان معرفی شوند.

این مسؤول ادامه داد: این دوره‌ها سه ماهه است و زبان‌آموزان و مبلغان فرصتی پیدا می‌کنند تا از نزدیک تجربه حضور و تبلیغ در کشور آلمان را داشته باشند.

نبی‌زاده تصریح کرد: مقرر شده است که در طول این سه ماه زبان‌آموزان این فرصت را پیدا کنند که در یکی از مؤسسات آموزش زبان آلمانی حضور پیدا کنند و ادامه مباحثی را که در ایران خوانده‌اند بتوانند در آلمان دنبال و کامل کنند.

وی گفت: افرادی که اعزام می‌شوند از نزدیک با کشور آلمان آشنا می‌شوند و فرصت آموزش زبان آلمانی در خود کشور آلمان، تجربه مدیریت یا حضور فعال و تبلیغی در یکی از مراکز اسلامی این کشور و همچنین آشنایی با مراکز علمی و جامعه مسلمان را خواهند داشت.