تکمیل ظرفیت دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه ای امروز آغاز شد

تکمیل ظرفیت دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه ای امروز آغاز شد

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت پذیرش در این دوره ها برای سال تحصیلی 96-95 امروز در سایت ww.sanjesh.org قرار گرفت و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 17 آبان نیز منتشر می‌شود.

وی اظهار کرد: داوطلبان علاقمند به تحصیل در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از کسانی که در آزمون ثبت نام کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی مورد علاقه خود از 15 تا 19 آبان به مراکز آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای پذیرش دانشجو مراجعه کنند.
توکلی ادامه داد: داوطلبان باید مدارک لازم رای برای ثبت نام در مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته‌های مورد تقاضای خود به همراه داشته باشند.
پذیرش در این دوره ها در 261 رشته، چهار هزار و 63 کد رشته محل، 777 مرکز آموزش علمی – کاربردی و 197 شهر انجام می گیرد.
پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) براساس معدل کل کاردانی (فوق دیپلم)، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می شود.
این مقام مسوول در سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده اطلاعیه تکمیل ظرفیت کد رشته محل های دکتری نیمه متمرکز سال 95 16 آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
به گفته توکلی، داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده ولی پذیرفته نشدند، بر اساس ضوابط و شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *