20 آبان آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجویان نمونه

هدف از برگزاری این جشنواره الگوسازی از دانشجویان نمونه ، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری ، ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در میان دانشجویان ، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی ، مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی عنوان شده است.
به گزارش روز شنبه ایرنا، ابوالحسن ریاضی گفت: تا این لحظه دو هزار و 897 دانشجو ثبت نام موقت کرده اند؛ از این تعداد یک هزار و 428 دانشجو ضمن بارگذاری مدارک خویش موفق به تکمیل ثبت نام شده اند که از این میان یک هزار و 275 نفر مربوط به وزارت علوم و 155 نفر دانشجویان دانشگاههای تابعه وزارت بهداشت هستند.
وی افزود: همچنین تعداد 463 نفر در مقطع کارشناسی، 445 نفر در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، 6 نفر در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، 27 نفر در مقطع دکترای حرفه ای، 484 نفر در مقطع دکترای تخصصی PhD ، 2 نفر در مقطع دکتری تخصصی بالینی و 3 نفر در مقطع دکتری پیوسته ثبت نام کرده اند.
ریاضی افزود: اصلاحیه آیین نامه نیز پس از امضای وزرای دو وزارتخانه به دانشگاهها ابلاغ شده و دانشجویان می توانند از طریق سامانه این اصلاحیه آیین نامه را مطالعه کنند.
به گفته وی، در این اصلاحیه در بخش پژوهشی تنها به مقاله‌های بین المللی که مورد تایید معاونت پژوهشی وزارت هستند امتیاز مربوطه تعلق می‌گیرد؛ در مورد امتیازات شاخص تاثیر مقاله نیز بازنگری شده و همچنین میزان امتیازات اختراع های مورد تایید بنیاد نخبگان تغییراتی لحاظ شده است.
وی اضافه کرد: در بخش فرهنگی نیز بخش مسابقات فرهنگی بصورت مجزا افزوده شده است، برای عضویت در سایر نهادهای نظارتی دانشجویان طبق آیین نامه های جدید مربوطه امتیاز در نظر گرفته شده است و در امتیازات بخشهای دیگر مثل اختیار تاهل نیز بازنگری صورت پذیرفته است.
عضو شورای سیاستگذاری جشنواره در پایان افزود: سایر متقاضیان نیز می بایستی تا تاریخ 20 آبانماه با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند چرا که این فرصت تمدید نمی شود.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *