17 هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری شرکت کردند


هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری شرکت کردند

 

 

حسین توکلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار  کنکوری افزود: با توجه به اعلام کد رشته محل های جدید از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، داوطلبان تا دوم آذر ماه فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 شرکت کنند.
وی یادآور شد

: کد رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 95 از روز چهارشنبه 26 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است.
توکلی

 

گفت: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی و یا بیشتر از یک (باتوجه به کارنامه نتایح علمی اولیه) براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه مذکور دفترچه راهنمای شماره یک، دو و سایر اطلاعیه های منتشره در صورت واجد شرایط بودن، می توانند نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل آزمون سراسری 95 اقدام کرده بودند نیز می توانند با توجه به کدرشته های جدید، در صورت نیاز فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.
وی اظهار کرد:

 

برای رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی است، متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند و یا افرادی که در جلسه آزمون حاضر نبوده اند هم می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
توکلی

ادامه داد: افرادی که در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام نکرده اند و متقاضی ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 هستند نیز می توانند با پرداخت 180 هزار ریال فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *