انتخاب برتر برترینهای جشنواره نشریات دانشجویی / 15 دی آخرین فرصت ارسال آثار

انتخاب برتر برترینهای جشنواره نشریات دانشجویی / 15 دی آخرین فرصت ارسال آثار

به گزارش سه شنبه خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، مدیر کل مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دهمین دوره از جشنواره، شرکت‌کنندگان در سه بخش اصلی شامل آثار برگزیده، نشریات برگزیده و فضای مجازی و همچنین در دو بخش ویژه و نویسندگان برتر به رقابت می‌پردازند.
مهدی معماری افزود:در بخش ویژه ‘ جشنواره تیتر 10 ‘ موضوعاتی نظیر چگونگی بسط گفتگو محوری و تعامل بین سلایق مختلف جامعه با وجود حفظ وفاق ملی و اخلاق اسلامی، بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های طرح تحول سلامت، نقد و بررسی آسیب‌های اجتماعی ( اعتیاد، فقر، طلاق و مشکلات ازدواج، فساد و …)، اقتصاد مقاومتی؛ الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت با توجه ویژه به آینده ایران اسلامی، برجام؛ پسابرجام و تعامل عزتمندانه با جهان و محیط زیست با رویکرد اسلامی، انسانی جهت تولید آثار مرتبط در نظر گرفته شده است.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ظرفیت‌سازی در فعالان و علاقمندان نشریات دانشجویی جهت ارتقای روزنامه‌نگاری تخصصی از طریق معرفی چهره‌های مؤثر این گونه نشریات به جامعه رسانه‌ای کشور و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی عنوان کرد.
معماری افزود: دانشجویان شاغل به تحصیل کشور شامل دانشجویان دانشگاه‌های تابعه وزارتخانه های بهداشت و علوم و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، به رقابت خواهند پرداخت.

** انتخاب نویسندگان برتر

مدیر کل روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین در این جشنواره برای نخستین بار بخشی به عنوان «نویسندگان برتر» به جشنواره نشریات دانشجویی اضافه شده که نویسندگان برتر از میان کسانیکه سه اثر در سه موضوع از موضوعات بخش ویژه ارسال کرده باشند، انتخاب می‌شوند.

** 10 دیماه آخرین مهلت ارسال آثار

معماری خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در « جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 10 » از 10 آذرماه تا 15 دیماه سال جاری فرصت دارند تا نسخه الکترونیکی آثار خود را از طریق وب‌سایت دبیرخانه این جشنواره به نشانی www.titr10.ir بارگذاری کنند.
به گفته وی مرحله نهایی این جشنواره از 26 بهمن‌ماه تا ششم اسفند سال جاری توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد که دستورالعمل برگزاری دهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی کشور در سایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت قابل دسترسی و مشاهده است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *