بیش از 23 هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ثبت نام کردند

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام شب گذشته(سه شنبه) پایان یافته، آمار اولیه ثبت نام تعداد 23 هزار و 522 داوطلب است و آمار نهایی بزودی اعلام می شود.
وی گفت: ظرفیت اعلام شده در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 95 بیش از 13 هزار و 700 بود.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی و یا بیشتر از یک (باتوجه به کارنامه نتایح علمی اولیه) در صورت واجد شرایط بودن و همچنین افراد علاقه مند به شرکت در رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی بود می توانستند با انتخاب 50 کد رشته محل در این مرحله شرکت کنند.

** همایش طریق رضوی با شرکت بیش از 1500 دانشجو برگزار می‌شود
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و برای سومین سال متوالی، بیش از یکهزار و 500 دانشجو از سراسر کشور در همایش پیاده روی طریق رضوی شرکت می کنند تا در سالروز شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس حضور بهم رسانند.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، همایش بزرگ «طریق رضوی» برای سومین سال، امسال و همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.
در این همایش دانشجویان زائر پیاده مسافت 30 کیلومتر از قدمگاه امام رضا(ع) تا مشهد مقدس را طی می کنند.
در این برنامه دانشگاه های استان خراسان نیز مشارکت دارند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *