آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دستیاری از شنبه

 

 

 

 

 

داوطلبان نسبت به دریافت کارت حضور در آزمون های استخدامی اقدام کنند

 غاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دستیاری از شنبه

 

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به پذیرش بیش از ۳۰۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی، گفت: داوطلبان از ۶ تا ۹ اذرماه جاری فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی ثبت‌نام کنند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با  کنکوری  با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی سال جاری از شنبه ششم آذرماه شروع و تا سه شنبه نهم این ماه ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: فقط داوطلبانی می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی ثبت‌نام کنند که در این آزمون پذیرفته نشده باشند. چرا که در صورت ثبت‌نام افراد پذیرفته شده، احتمال جابه جایی در بخش‌هایی که به خدمت‌رسانی آن‌ها نیاز است مشکل ایجاد می‌شود.

 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تکمیل ظرفیت برای دستیاری پزشکی بیشتر در رشته‌های خاص صورت میگیرد، گفت: در این مرحله تعداد ۳۰۵ داوطلب در رشته‌های خاص نظیر (بیماری‌های عفونی، روانپزشکی، کودکان، بیهوشی، بیماری‌های

داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، طب اورژانس، پزشکی اجتماعی و طب کار) و ۱۶ رشته پرطرفدار در مناطق محروم ازجمله (ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، بیماری‌های قلب و عروق، جراحی کلیه و مجاری ادرار، مغز و اعصاب و رادیولوژی) پذیرفته می‌شوند.

 

دکتر پورکاظمی در پایان با تاکید بر اینکه نتایج نهایی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی تا پایان آذرماه جاری اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: برای اولین بار دانشگاه آزاد اسلامی نیز چهار داوطلب در رشته داخلی در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی را به

عنوان دانشجو پذیرش می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *