عطر شهادت در کوی دانشگاه تهران پیچید

عطر شهادت در کوی دانشگاه تهران پیچید

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این مراسم روز یکشنبه در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از محل مسجد النبی (ص) واقع در خیابان کارگر شمالی آغاز شد.
پیکر مطهر این شهید گمنام که در عملیات خیبر واقع در منطقه مجنون به شهادت رسیده بود تشییع و در مسجد کوی دانشگاه تهران به خاک سپرده شد.
رییس دانشگاه تهران در این مراسم گفت: پیکیر این شهید 28 ساله پس از گذشت 30 سال از شهادت بر دوش یاران دانشجو، اساتید و پرسنل دانشگاه تهران با شکوه وصف ناپذیر تشییع شد و در مسجد کوی دانشگاه تهران به خاک سپرده شد.
محمود نیلی احمدآبادی افزود: شهیدان بر حق هستند و راه آنان که جز عدالت و آزادی و اسلام چیز دیگری نخواهد بود، همچنان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: شهیدان بر تک تک ملت ایران حق داشته و حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری آنان یکی از الطاف الهی است که برای روشنگری راه اسلام و هم چنین مبارزه با کفر و ستم ادامه خواهد داشت.
رییس دانشگاه تهران گفت: حضور این شهید در کوی دانشگاه تهران ضمن تجدید میثاق دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه با این شهید گمنام، نشانه عزت و سربلندی نظام اسلامی و ادامه راه امام و شهدای انقلاب اسلامی است.
فراهنگ**1085**1027**خبرنگار: سیدمهدی حسینی**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *