امکان سئوال و اعتراض داوطلبان کنکور فراهم شد…

13940624Pax877h110

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: کارنامه کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 94 و آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند اما پذیرفته نشده‌اند حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی بین متقاضیان کد رشته مذکور و در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل داوطلب در همان کد رشته و آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر از ساعت 23 شب گذشته دوشنبه 23 شهریورماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

وی افزود: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده، از صحت نتایج انجام شده، اطمینان حاصل شده است. اما چنانچه داوطلبی پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون درخصوص مندرجات کارنامه مذکور سئوالی داشته یا در انتخاب رشته مرتکب اشتباه شده باشد، حداکثر تا تاریخ 18 مهرماه فرصت دارد از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام نماید.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان توجه داشته باشند، هر روش دیگری غیر از روش مذکور، پذیرفته نخواهد شد، بنابراین داوطلبان باید از مراجعه حضوری یا ارسال نامه خودداری نمایند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان توجه داشته باشند، درخواست‌هایی مربوط به اشتباه در انتخاب رشته برای پذیرش و معرفی در نیم سال دوم تحصیلی است، لذا این دسته از داوطلبان ضرورت دارند ثبت‌نام خود را در نیم سال اول در دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود انجام دهند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشو در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند سوالات خود را با شماره 02142163 نیز در میان بگذارند.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *