ردیف بودجه مستقل به مراکز آموزشی و پژوهشی فعال مدیریت سبز اختصاص یافت

ردیف بودجه مستقل به مراکز آموزشی و پژوهشی فعال مدیریت سبز اختصاص یافت

ردیف بودجه مستقل به مراکز آموزشی و پژوهشی فعال مدیریت سبز اختصاص یافت

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، محمدحسین امید در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز که در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد افزود: این نمایشگاه پس از حدود سه سال و نیم از آغاز به کار دولت یازدهم و در راستای مسئولیتی که برای وزارت علوم در حوزه توسعه پایدار تعریف شده بود، افتتاح شد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه اقدامات مختلف این مراکز در حوزه مدیریت سبز و توسعه پایدار شامل استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر، پساب‌ها، کاهش و بهینه‌سازی مصرف انرژی و آب به نمایش گذاشته شده است گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور در طول سه سال گذشته اقدامات مناسبی را در حوزه مدیریت سبز انجام داده‌اند.
وی همچنین از اختصاص یک ردیف بودجه مستقل از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای مراکز آموزشی، پژوهشی فعال در حوزه توسعه مدیریت سبز خبر داد و افزود: این بودجه برای نخستین بار و برای سال آینده به منظور اختصاص به این مراکز تعریف شده است.
وی تاکید کرد: این بودجه صرفا در اختیار مراکز آموزشی و موسسات پژوهشی و دانشگاه‌های فعال کشور در حوزه مدیریت سبز قرار خواهد گرفت.
نخستین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبر با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در محل سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.
فراهنگ**1085**1027**

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *