تنها راه جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اعلام شد

تنها راه جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اعلام شد

تنها راه جذب  دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی امر جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی صرفا از طریق پرتال آموزشی این دانشگاه به نشانی jazb.iau.ir انجام می شود. متن این بخشنامه به شرح زیر است:

با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی امر جذب اعضای هیات علمی صرفا از طریق پرتال آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی jazb.iau.ir انجام می شود.

مراجعه به روسای واحدها و مدیران دانشگاه در اجرای خواسته متقاضیان تاثیری نخواهد داشت و ترتیب اثر هم (بجز مواردی که طبق مقررات مذکور رعایت شده باشد) داده نمی شود.

فلذا روسای واحدها و مراکز آموزشی و معاونین و مدیران سازمان مرکزی در صورت مراجعه یا مکاتبه متقاضیان مذکور موظفند صرفا نامبردگان را راهنمایی کنند که به پرتال مذکور مراجعه و از آنها بخواهند ثبت نام کنند و اقدام دیگری انجام نخواهد شد.

بدیهی است طبق مقررات دانشگاه و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، کسانی که در پرتال آموزشی دانشگاه ثبت نام کرده اند با طی مراحل قانونی جذب در صورت نیاز به خدمات آنها، دعوت به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *