بورسیه دکتری مهندسی مواد دانشگاه هالیم، کره جنوبی

ه دریافت‌کننده بورس تحصیلی «بورسیه» می‌گویند. در فارسی گاه به اشتباه به بورس تحصیلی «بورسیه» نیز گفته می‌شود. این بورس‌ها معمولاً برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکترا) در نظر گرفته می‌شود. امروزه یکی از راه‌های تامین نیروی انسانی در کشورهای توسعه یافته (که معمولاً با کاهش جمعیت روبرو هستند) اعطای بورس تحصیلی است. یکی از مهم‌ترین این بورس ها، بورس تحصیلی اراسموس ماندوس استبراساس دستورالعمل اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، نفرات اول تا سوم دانش‌آموختگان دورهٔ کارشناسی ارشد، دانشجویان نمونه کشوری در دورهٔ کارشناسی ارشد برابر با آیین‌نامه انتخاب دانشجویان نمونه با تأیید معاونت دانشجویی وزارت علوم و یا معاونت آموزشی وزارت بهداشت، داشتن کتب تألیفی و یا ترجمه شده در زمینه‌های علمی، دارا بودن دست‌کم یک مقاله چاپ شده در مجله‌های علمی-پژوهشی داخل یا خارج از کشور در زمینه‌های علمی، دارا بودن گواهی مجری بودن در انجام طرح‌های تحقیقاتی کاربردی پایان‌یافته مورد نیاز کشور و نیز مخترعان و مکتشفان که اختراعات و اکتشافات آنان در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی به ثبت رسیده باشد، برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم جشنواره‌های خوازمی، فارابی و رازی، ارائه‌دهندگان پیشنهاد سبک‌های هنری کاربردی با تأیید از مراجع ذیربط و مربیان آموزشی و پژوهشی می‌توانند در فراخوان بورس تحصیل خارج از ایران ثبت‌نام کنند.

بورسیه دکتری مهندسی مواد دانشگاه هالیم، کره جنوبی

دانشگاه هالیم به عنوان یکی از دانشگاه های خصوصی کشور کره جنوبی در سال ۱۹۸۲ تاسیس گردید. این دانشگاه دارای ۷ دانشکده فعال می باشد و اکنون پذیرای بیش از ۸۸۶۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است. در سال ۱۹۹۵، وزارت آموزش و پرورش کره جنوبی اعلام کرد که با توجه به جایگاه علمی و پژوهشی این دانشگاه، کمک های مالی و بورسیه های پژوهشی-تحصیلی فراوانی در اختیار دانشگاه هالیم قرار می دهد.

در همین راستا، این دانشگاه اقدام به ارائه بورس تحصیلی دکترای حرفه ای در رشته مهندسی مواد نموده است و تمامی دانشجویان حائز شرایط می توانند متقاضی این بورس تحصیلی شوند.
آخرین مهلت ارسال درخواست: ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۲۰ اسفند ۱۳۹۵)
تاریخ آغاز دوره: سال تحصیلی آتی
محل تحصیل: دانشگاه هالیم، کره جنوبی
ارزش بورس اعطایی: تامین کلیه هزینه های تحصیل، پرداخت هزینه بلیط سفر دانشجویان بین المللی، پرداخت حقوق ماهیانه و مکفی و بیمه درمانی
شرایط و ضوابط
• دارا بودن مدرک فوق لیسانس در رشته مهندسی مواد
• دارا بودن مدرک معتبر زبان انگلیسی
• سن کمتر از ۴۰ سال
• رونوشت تصدیق شده ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد
نحوه ارائه درخواست: سامانه پذیرش آنلاین
لینک دانشگاه و دسترسی به اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *