22 طرح کلان ملی در اولویت تامین اعتبار قرار گرفت

22 طرح کلان ملی در اولویت تامین اعتبار قرار گرفت

22 طرح کلان ملی در اولویت تامین اعتبار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه علمی ایرنا، یکصد و پنجاه و دومین نشست کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) عصر امروز -چهارشنبه- با محوریت وضعیت طرح های کلان ملی، اعضای انجمن های علمی در شورای عالی عتف، کمیسیون دائمی و تخصصی شورا، ادغام کمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف، ارائه گزارش برنامه های معاونت علمی ریاست جمهوری در حوزه آینده نگاری ملی، ارزیابی ستاد آینده نگاری دبیرخانه شورای عالی عتف از پیشرفت آینده نگاری ملی و همچنین تصویب سیاست های پژوهش و فناوری کشور در بازه زمانی 1400-1396 برگزار شد.
دکتر وحید احمدی دبیرکل شورای عالی عتف پس از برگزاری این نشست در جمع خبرنگاران گفت:سازمان مدیریت و برنامه ریزی بایستی در راستای اقتصاد مقاومتی اعتبار این 22 طرح را تامین کند.
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به این که تعداد طرح های کلان با اولویت دوم نیز 12 پروژه بوده است، گفت: با توجه با نظر مشترک شورای عالی عتف و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر بررسی بیشتر این طرح ها، شورا تایید کرد که ظرف یک ماه باید تکلیف این طرح های مشخص شود.
دبیرکل شورای عالی عتف در ادامه تصریح کرد: طرح های کلان با اولویت سوم نیز که حامی مالی مشخص نداشته و هیچ دستگاهی متقاضی آنها نبود، مختومه اعلام شد.
ادامه دارد…

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *