دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر، هیات علمی دانشگاه آزاد می شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حمید میرزاده روز سه شنبه در نخستین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران افزود: مانند سال گذشته که ١٥٧ دانشجوی ممتاز دکتری را به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه پذیرفتیم امسال نیز این دانشجویان می توانند عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شوند.
وی خاطرنشان کرد: این دانشجویان ممتاز تا ٢٠ اسفند ماه امسال فرصت ثبت نام برای عضویت هیات علمی دانشگاه آزاد را دارند و دانشجویانی که فرصت ثبت نام برای عضویت هیات علمی دانشگاه آزاد را ندارند می توانند رزومه (سابقه ) خود را برای دفتر رئیس دانشگاه ارسال کنند.
رئیس دانشگاه آزاد افزود: ١٥ درصد از کل دانشجویان دانشگاه آزاد را ایثارگران تشکیل می دهند.
میرزاده اضافه کرد: از ١١٨ هزار دانشجوی رتبه الف هیچ هزینه ای برای شهریه گرفته نمی شود اما برای ١٠٠ هزار دانشجوی دیگر تخفیف شهریه را داریم.
وی ادامه داد: در زمان حاضر ٥٤ یادمان شهدا در دانشگاه آزاد داریم که قرار است تا پایان سال آینده این شمار به حدود ٧٠ یادمان برسد.
به گزارش ایرنا ، در جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثارقرار است از ٧٢ دانشجو و دانش آموز برتر در وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نفرات اول سهمیه شاهد آزمون سراسری تجلیل شود.
در این جشنواره فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت ، مجید انصاری قائم مقام بنیاد شهید و جمعی از دانشجویان و دانش آموزان برتر شاعد و ایثارگر حضور دارند.
اجتمام**٧٢٦٨**1776
خبرنگار: مهناز بیرانوند**انتشاردهنده: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *