امشب؛آخرین مهلت انتخاب رشته دكتری 95

امشب؛آخرین مهلت انتخاب رشته دكتری 95

حسین توكلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: از تعداد 158 هزار و 253 داوطلب كه در آزمون دكتری نیمه متمركز سال 95 ثبت نام كردند تعداد 127 هزار و 724 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند كه از این تعداد تاكنون 122 هزار و 123 داوطلب نسبت به دریافت كارنامه خود اقدام كرده اند.
وی گفت: تا صبح امروز (شنبه) 57 هزار و 106 نفر نسبت به انتخاب رشته در آزمون دكتری اقدام كرده اند و سایر داوطلبان نیز تا ساعت 24 امشب 21 فروردین ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.
توكلی افزود: داوطلبانی كه دارای نمره كل تراز نهایی مثبت باشند می توانند مطابق ضوابط مندرج در مرحله انتخاب كد رشته محل شركت كنند و هر داوطلب می تواند حداكثر 50 كد رشته محل را از میان كدرشته های امتحانی مربوط انتخاب كند.
وی ادامه داد: بر اساس انتخاب رشته به عمل آمده، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو، نسبت به اعلام حد نصاب هر كد رشته محل و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) از طریق سایت خود در پایان هفته اول اردیبهشت ماه 95 اقدام می كنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان دارای حدنصاب مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده كه بر روی دانشگاه ها و موسسات ذیربط قرار می گیرد، لازم است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نسبت به ارائه مدارك و ثبت نام برای سایر مراحل اقدام كنند.
وی خاطرنشان كرد: عدم مراجعه و اقدام مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن دانشگاه و یا موسسه است و امكان آزمون كتبی و مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *