موافقت تایلند با اعطای بورس به دانشجویان ایرانی

پیرو مذاکرات صورت گرفته، دولت تایلند، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اقدامات اداره کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم، دولت تایلند، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موافقت کرد.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دول علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی، http://tica.thaigov.net، نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه (grad.saorg.ir)، اقدام کنند.

متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه فوق، ضروریست فرم شماره یک اطلاعات متقاضیان بورس دول را تکمیل کرده و تا پایان وقت اداری ۹ اردیبهشت ۹۶ برابر با ۲۹ آپریل ۲۰۱۷ به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس الکترونیـکی ( bdiri@saorg.ir ) ارسال کنند.

بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه بوده و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد