جزئیات افزایش ۱۰درصد شهریه دانشگاه آزاد برای سال96

اعلام نحوه ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد. به گزارش پی اچ دی ایران، داوطلبان این دوره می توانند با پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ ریال یک کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمایند.

تجانس رشته های ارشد و کارشناسی

متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون باید رشته ای متجانس و هم نام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شدہ باشند۔

مدارک لازم برای زمان مصاحبه

داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکرمهم

با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان بدون آزمون شامل : رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است لذا ارایه اطلاعات نادرست توسط شخصی داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

شرایط نظام وظیفه

داوطلبان پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در این دفترچه راهنما (جدول شماره «۴») را عیناً دارا باشند.

منبع