حمایت شرکت شهرک های صنعتی البرز از فعالیت های پژوهشی

حمایت شرکت شهرک های صنعتی البرز از فعالیت های پژوهشی

جهانگیر شاهمرادی روز چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: امروزه استفاده از تکنولوژی روز در افزایش تولید ملی، کاهش هزینه ها و توسعه صادرات بسیار حائز اهمیت بوده که شرکت شهرک های صنعتی به صورت ویژه این موضوع را دنبال می کند.
وی اضافه کرد: این حمایت علمی این مجموعه در اجرای فعالیت ها و پژوهش های دانشگاهی و فعالیت شرکت های دانش بنیان در عرصه صنعت است .
شاهمرادی درخصوص ارائه کمک های مالی از پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: به منظور ایجاد ارتباط بنیادین و هدفمند بین صنعت و دانشگاه و استفاده از نتایج تحقیقات دانشگاهی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، طی یک سال گذشته از ۲ موضوع مختلف پایان نامه ای در بخش صنعت حمایت شده است.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی روز در افزایش تولید ملی، کاهش هزینه ها و توسعه صادرات در اجرای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعالیت ۱۴ شرکت دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان بسیار حایز اهمیت است و فعالیت این شرکت ها مورد تأیید کمیته صلاحیت دانش بنیان قرار گرفته است.
شاهمرادی افزود: درسال گذشته ۳۱۵ دوره آموزشی با هدف افزایش سطح دانش و مهارت مدیران، کارشناسان و کارگران و فعالان صنعتی در البرز برگزار شده و بیش از ۶ هزارو ۲۳۸ نفر از خدمات آموزشی شرکت شهرک های صنعتی گیلان بهره مند شده اند.
وی گفت: تورهای صنعتی به منظور ارتقاء دانش و مهارت نیروی انسانی با دستاوردها و آشنایی با نحوه فعالیت واحدهای صنعتی سایر استان ها برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *