اصلاحات دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

اطلاعیه شماره ۳ دانشگاه تهران درباره ثبت نام معرفی‌شدگان آزمون دکتری

به اطلاع کلیه داوطلبان معرفی شده دکتری که اقدام به ثبت نام الکترونیکی نموده اما نتوانسته‌اند ثبت نام را با موفقیت به پایان برسانند، و نیز داوطلبانی که درباره محل و زمان مصاحبه و رشته‌های تحصیلی سوال دارند، می‌رساند:

۱- در صورت بروز مشکل در سامانه ثبت نام به سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات به آدرس http://its3.ut.ac.ir مراجعه و طبق راهنما و اطلاعات موجود، مشکلات سامانه‌ای را گزارش نمایند. کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران در صورت دریافت درخواست مراجعین، راهنمایی لازم را ارائه خواهند نمود.

۲- برای دریافت آخرین اطلاعات درباره آزمون و رشته‌های تحصیلی و زمان و مکان مصاحبه، به وب‌سایت پردیس یا دانشکده مرتبط مراجعه و پرسش‌های خود را با کارشناسان ادارات آموزش پردیس‌ها و دانشکده‌ها مطرح نمائید.

۳- در صورت ابهام در مواردی غیر از موارد ذکرشده بالا، شماره تلفن‌های ۶۱۱۱۳۵۷۰ (داخلی ۳۰۱)؛ ۶۱۱۱۲۶۵۴ (داخلی ۳۰۲)؛ ۶۱۱۱۳۷۴۶ (داخلی ۳۰۳) پاسخگوی پرسش‌های شما خواهند بود.

یادآوری می‌شود که مطالعه مراحل ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات بر اساس راهنما و جداول ذیل اطلاعیه شماره ۳ (http://academics.ut.ac.ir/fa/news/4235) بسیاری از مشکلات مطرح‌شده در پیام‌های داوطلبان گرامی را برطرف خواهد کرد.