فاندهای اراسموس اتحادیه اروپا در رشته های شهرسازی، معماری، عمران، جامعه شناسی و انسان شناسی،جغرافیا،

اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ورودی ۹۷-۱۳۹۶ در مقطع کارشناسی پردیس دانشگاه شریف

اطلاعیه اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ورودی ۹۷-۱۳۹۶ در مقطع کارشناسی پردیس دانشگاه شریف منتشر شد. به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است:

۱-  به دانش آموختگان پردیس کیش دانش نامه رسمی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف اعطا خواهد شد.

۲- به سه نفر از پذیرفته شدگان که موفق به کسب رتبه های زیر۲۰۰۰ کشوری در آزمون سراسری گردند, بورس تحصیلی (معاف از پرداخت شهریه تحصیلی مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش تعلق می گیرد.

۳- برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری که سه سال متوسطه و پیش دانشگاهی خود را در کیش گذرانده باشند ۳۰%تخفیف در شهریه کل مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش در نظر گرفته خواهد شد.

۴-  اطلاعات مربوط به مبالغ شهریه برای رشته های مختلف در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در پایگاه اینترنتیwww.kish.sharif.edu  یا www.kish.ac.ir  در دسترس علاقمندان می باشد.

۵- مبلغ شهریه شامل هزینه های مسکن, ایاب و ذهاب, تغذیه, کتاب و سایر هزینه های دانشجویی و آموزش زبان نمی شود. پرداخت شهریه ثابت در هر نیمسال تحصیلی الزامی است, حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باشد و یا در واحدهای جبرانی ثبت نام کرده باشد.

۶- در صورت انصراف یا اخراج دانشجو از دوره در هر یک از مراحل تحصیل و به هر دلیل, وجه دریافتی از دانشجو بابت شهریه به وی مسترد نخواهد شد.

۷- انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان در پردیس بین الملل کیش تحت هیچ شرایطی به پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در تهران امکان پذیر نیست.
تلفن تماس: ۶۶۱۶۵۰۴۱-۰۲۱

رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶

===>>سامانه ثبت نام <<===