دانشگاه ازاد اسلامی

پذیرفته شدگان آزمون دکتری پزشکی دانشگاه آزاد تا فردا مهلت انتخاب رشته دارند

پذیرفته شدگان مرحله اول دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا(یکشنبه ۲۸ خرداد ماه) مهلت دارند برای انتخاب اولویت محل تحصیل و رشته خود ثبت نام کنند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هر چه سریعتر اولویت محل تحصیل و رشته‌ خود را در فرم انتخاب رشته اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی www.sanjeshp.ir تکمیل کنند.
آزمون مرحله دوم یا مصاحبه از ۱۴ تیر تا ۱۸ مرداد ماه از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق آمایشی برگزار می‌شود.
در رشته‌های دکتری تخصصی ۵۰ درصد نمره قبولی از طریق آزمون کتبی، ۲۰ درصد سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۳۰ درصد هم از طریق مصاحبه از داوطلبان به دست می‌آید و در دکتری پژوهشی این نمره‌ها به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۳۰ درصد است.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید سوابق پژوهشی، آموزشی و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق همین سامانه بارگذاری کنند تا از طریق دانشگاه‌های پذیرنده برای اختصاص نمره مربوطه مورد استفاده قرار گیرد.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از سایر اطلاعات مورد نیاز درباره پذیرش دانشجو، ظرفیت رشته‌ها، شرایط بورس تحصیلی، فرآیند مصاحبه، زمان و محل برگزاری مصاحبه‌ها و دیگر شرایط مطلع شوند.
نتایج نهایی بعد از انجام مصاحبه‌ها در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.