پذیرش نیروی امریه (سرباز امریه) در بنیاد نخبگان استان اصفهان

پذیرش نیروی امریه (سرباز امریه) در بنیاد نخبگان استان اصفهان

پذیرش نیروی امریه (سرباز امریه) در بنیاد نخبگان استان اصفهان

متقاضیانی که دارای شرایط ذکر شده می باشند، می توانند تا تاریخ ۳۱/۴/۹۶ درخواست خود را به همراه رزومه به نشانی الکترونیکیfanavar@isf-bmn.ir با عنوان “درخواست امریه سربازی” به همراه اطلاعات تماس ارسال نمایند.

توجه: لازم به ذکر است ارسال درخواست و ارائه مدارک به منزله تأیید و تعهد بنیاد برای جذب نیروی امریه نمی باشد و این امر منوط به انجام مراحل اداری و گزینش در بنیاد ملی نخبگان می باشد.

شرایط عمومی متقاضیان تابع «وحدت رویه بکارگیری کارکنان وظیفه در دستگاه های غیر نظامی» می باشد.

شرایط متقاضیان

متقاضی می بایست دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در کلیه رشته های تحصیلی دانشگاه های دولتی داخل و یا دانشگاه های خارج از کشور (مورد تأیید وزارت علوم/ وزارت بهداشت کشور) در رشته های مندرج در جدول رشته ها باشد.

* یکی از مقاطع تحصیلی دانش آموختگان داخل می بایست از دانشگاه های دولتی باشد.
* داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با معدل حداقل ۱۶ از دانشگاه های داخلی و یا معادل آن برای دانشگاه های خارجی ضروری است.
* متقاضیان نباید در اخذ برگه آماده به خدمت غیبت داشته باشند.
* متقاضیان باید حائز یکی از شرایط ” تأهل، معافیت از رزم، تحت پوشش سازمان های بهزیستی و کمیته امداد، خانواده شهدا و ایثارگر” باشند.
* متقاضیان باید بومی استان باشند و بومی، شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:

محل تولد متقاضی در استان باشد.حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی متقاضی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و تحصیلات دانشگاهی) به صورت پیوسته در استان طی شده باشد.

نکته ۱: متقاضی در فرصت زمانی کافی قبل از ثبت نام برای دریافت برگ آماده به خدمت، می بایست اقدام به ارائه درخواست به این بنیاد نماید. واضح است روند بررسی پرونده متقاضیان مستلزم طی زمان مربوط به خود می باشد.نکته ۲: آشنایی کافی به زبان انگلیسی و داشتن مهارت هفتگانه رایانه و فناوری اطلاعات، ضروریست.نکته ۳: به درخواست دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی غیر از موارد اعلام شده در این شیوه نامه و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شدنکته ۴: بررسی پرونده متقاضیان منوط بر استعلام وضعیت آنها از حراست و گزینش بنیاد ملی نخبگان می باشد.نکته ۵: مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده و یا ارسال ناقص مدارک بر عهده متقاضی می باشد و بنیاد نسبت به عدم پذیرش و عودت مدارک به متقاضی اقدام خواهد نمود.نکته ۶: متقاضی نباید از خویشاوندان درجه یک کارکنان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یا بنیاد نخبگان باشند.نکته ۷: در بررسی صلاحیت متقاضیان در کارگروه مربوطه، در صورت وجود شرایط مساوی، اولویت با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *