شرط سنی جذب استادان دانشگاه علمی کاربردی ۲۸ سال است

شرط سنی جذب استادان دانشگاه علمی کاربردی ۲۸ سال است

محمد حسین امید در حاشیه بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزرای صدا و سیما درباره نحوه جذب استادان دانشگاه جامع علمی و کاربردی افزود: در گذشته احراز مدرسی در این دانشگاه آسان انجام می‌شد که همین امر موجب شد جمع زیادی از مدرسان مهارت لازم را نداشته باشند.

وی افزود: امسال ما قانون جذب را اجرا کردیم به طوری که در فراخوان جذب استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی ۴۵ هزار نفر شرکت کردند در همه استان‌ها به جز استان تهران ارزیابی صورت گرفت و بهترین‌ها انتخاب شدند.

امید درباره نحوه جذب استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران اظهار داشت: در این استان ۱۴ هزار نفر شرکت کردند در حالی که ما تنها ۱۰۰۰ نفر استاد می‌خواستیم به همین دلیل یک آزمون عمومی برگزار کردیم و در نهایت ۳ هزار نفر در این آزمون قبول شدند و هم اکنون برای ۱۰۰۰ نفر نهایی بررسی‌ها درحال انجام است.

وی درباره سن جذب استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: شرط سنی در این دانشگاه ۲۸ سال است، اما ما دانش آموختگان مقطع دکتری در سن پایین‌تر از ۲۸ سال داریم بنابراین با توجه به این مسئله موضوع نحوه پذیرش استاد در این دانشگاه از نظر سنی در حال بازنگری است و ممکن است در آینده این سن تعدیل یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *