اخبار آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد سال ۹۶ تاریخ ازمون های EPT

اطلاعيه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص عکس منتسب به اقاي علي دايي در ازمون دکتري

اخبار آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد سال ۹۶ تاریخ ازمون های EPT

به گزارش ایسنا، این آزمون در روز جمعه ۱۲آبان ماه۹۶ به طور همزمان در شهرهای تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان و اهواز برگزار می شود و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه است.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی  ENGLISH.IAU.AC.IR  نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد،  پس از برگزاری آزمون، کلید و سئوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

اخبار آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد سال ۹۶ تاریخ ازمون های EPT

نکته مهم : به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون EPT می رساند برای همکاران و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی(حق التدریس و تمام وقت و پاره وقت) مطابق بخشنامه شماره ۳۴۴۶۷/آ مورخ ۹۳/۱۱/۵ انتخاب واحد دانشگاهی محل اشتغال به عنوان حوزه امتحانی ممنوع می باشد.ضمنا متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است کد رهگیری ۱۲ رقمی را به منظور استفاده از امتیاز این سهمیه در محل مربوطه درج نمایند.
– داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. – ثبت نام شما در آزمون زبان EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *