ابلاغ طرح تخفیف ایثارگران و جانبازان زیر ۲۵ درصد از سال ۹۷

ابلاغ طرح تخفیف ایثارگران و جانبازان زیر ۲۵ درصد از سال ۹۷

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد که از سال ۹۷ طرح تخفیف ایثارگران و جانبازان زیر ۲۵ درصد به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و قابل اجراست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر حسین نصیرزاده با حضور در واحد رودهن گفت: با تمام وجود در خدمت ایثارگران هستیم تا بتوانیم مشکلات آنان را کاملاً برطرف کنیم. در حال رایزنی با دولت هستیم تا مشکلات استادان و کارمندانی که در زمره جانبازان و ایثارگران هستند، حل شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از بازبینی ساختار تشکیلات امور شاهد و ایثارگر برای ارائه خدمات اثرگذار و تحول‌آفرین به جامعه هدف این اداره کل در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هم خبر داد و افزود: جامعه هدف اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شامل دانشجویان، کارکنان و اساتید این مجموعه بزرگ است و ما تمام توان و تلاش خود را برای خدمت همه‌جانبه به این عزیزان به کار می‌بریم.

دکتر حسن زمانی مشاور رئیس و مسئول مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: در سنوات گذشته واحد رودهن با تشکیل ۶۳ کلاس درس دفاع مقدس توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد. در حال پیگیری برای برگزاری کلاس های دفاع مقدس برای استادان و کارکنان هستیم که امیدواریم واحد رودهن همانند سنوات گذشته دراین راه هم پیشقدم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *