آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه ملایر در سال ۱۳۹۶

 

Image result for ‫استخدام‬‎دانشگاه ملایر برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیات ‌علمی و براساس مجوز تاریخ ۹۶/۰۴/۳۱ هیات ‌امناء دانشگاه، تعداد ۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش در سطح شهرستان ملایر به ‌صورت قراردادی (با پیش ‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در دانشگاه ملایر با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت. ثبت‌نام در این آزمون، منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  از روز یکشنبه تاریخ ۹۶/۱۰/۲۴ آغاز و در روز شنبه تاریخ ۹۶/۱۰/۳۰ پایان می‌پذیرد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه

اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام اسلامی ایران

عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی نداشتن سوءپیشینه کیفری موثر

عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح

عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن

دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

توضیح: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص ازخدمت وظیفه ویاصدورکارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ ۱۸/۱۲/۹۶ باشد.

۹- برخورداری ازسلامت، توانایی جسمی وروانی متناسب باخدمت موردنظر (برابر ضوابط دانشگاه درمرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد)

۱۰- حداکثرسن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی۳۰ سال و برای کارشناسی­ارشد ۳۵ سال است.

۱۱- داوطلبین نباید مستخدم رسمی، پیمانی، قراردادی و یا بازخرید شده دستگاه‌های اجرایی باشند.

۱۲- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی

۱۳- بکارگیری جانبازان، ایثارگران تابع قوانین و مقررات مربوط به خود خواهد بود.

مراحل ثبت‌نام: 

۱٫ تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام.

۲٫ فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن

نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.

۱-۲- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).

۲-۲- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

۳-۲- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ باشد.

۴-۲-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

۵-۲- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

۶-۲- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

۷-۲- حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر،ثبت نام داوطلب باطل شده وحق شرکت درآزمون ازوی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات به ‌وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود، رخ داده است، تأکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

– اسکن تصاویر مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ( گواهینامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه با ذکر معدل) با فرمت JPG

– اسکن تصویرکارت ملی  با فرمت JPG

– اسکن تصویر تمام صفحات شناسنامه با فرمت JPG

– اسکن تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) با فرمت JPG

– اسکن مدارک دال بر ایثارگری برای متقاضیان سهمیه ایثارگران . با فرمت JPG

پرداخت وجه ثبت نام:

– ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۲۴ لغایت روز شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۳۰ انجام خواهد پذیرفت.

– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ (هفتصد هزار) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا ازطریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کدپیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

–  به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط اختصاصی:

-با توجه به اینکه مجوز استخدام وبرگزاری فراخوان در سطح شهرستان می باشد لذا صرفاً افراد بومی شهرستان ملایر مجاز به شرکت در آزمون می باشند و افرادی بومی محسوب می‌شوند که متولد شهرستان ملایر باشند ویا چهارسال از دوره تحصیل خود در دوره راهنمایی یا دبیرستان به طور متوالی در شهرستان ملایر طی نموده باشند. (ارائه مدارک لازم دال بر بومی بودن در زمان مصاحبه الزامی می‌باشد)

– دارا بودن مدرک تحصیلی در رشته‌های تحصیلی مجاز به‌ شرح جدول احراز رشته شغلی و سایر توانایی‌های موردنیاز (جدول شماره ۱)

– تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از ۱۸/۱۲/۹۶ باشد.

– حداقل معدل کل آخرین مدرک تحصیلی برای متقاضیان در مقاطع کارشناسی (۱۳) و کارشناسی ارشد (۱۴) می‌باشد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌ قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ منحصراً در دانشگاه ملایر واقع در شهرستان ملایر برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سازمان مذکور به صورت سه برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

تذکرات مهم:

– مدرک تحصیلی که داوطلب بر اساس جدول شماره ۱ شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– داوطلب پس از قبولی نهایی در فرآیند و به‌کارگیری در دانشگاه متعهد می­شود با ارایه اصل مدرک تحصیلی عنوان شده و در شغل مورد تقاضا، مدت پنج سال خدمت نموده و ادامه تحصیل و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر، منوط به موافقت با ادامه تحصیل و ضوابط پذیرش مدرک براساس نظر هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه خواهد بود.

– کسب حد نصاب لازم در آزمون به ‌منزله پذیرش و به‌کارگیری محسوب نمی‌شود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون ، مصاحبه و تأییدیه گزینش صورت می‌پذیرد.

– تمامی متقاضیان باید علاوه بر مهارتهای اختصاصی ذکر شده دارای مهارتهای هفتگانه فناوری اطلاعات (ICDL) نیز باشند.

– تسلط به زبان انگلیسی مزیت محسوب خواهد شد.

– ملاک عمل برای محاسبه سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان تاریخ ۹۶/۱۲/۱۸ می­باشد.

– درصورتی‌ که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و دانشگاه در هر مرحله از فرایند به‌کارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش یا پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی می‌شود و داوطلب حق هر‌گونه اعتراضی را از خود سلب می­نماید.

– ثبت‌نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی موارد درخواستی خودداری نمایند.

مواد آزمون:

آزمون شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که مواد آزمون عمومی به شرح ذیل و برای کلیه مشاغل مشترک می‌باشد و مواد آزمون اختصاصی به ‌تفکیک رشته شغلی در جدول شماره ۱ ارائه شده است.

مواد آزمون عمومی:

۱- فنّاوری اطلاعات (مهارت‌های ۳، ۴، ۶ و ۷ ICDL)‌

۲- زبان و ادبیات فارسی

۳- زبان انگلیسی – عمومی

۴- معارف اسلامی

۵- هوش و استعداد شغلی

جدول شماره ۱- کد و عناوین  شغلی و مواد آزمون اختصاصی

لینک ثبت نام

http://register2.sanjesh.org/RGEmpmalayerUN_9610/