اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶

 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 96

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ فردا سوم بهمن ماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

 

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی و ظرفیت های جدید در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و پردیس های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون سراسری سال ۹۶، سوم بهمن ماه منتشر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرفته شدگان باید مطابق با برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه ای که همزمان با انتشار اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد پذیرش اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه های فرهنگیان و پردیس خودگردان و ظرفیت های مازاد علوم پزشکی در کنکور ۹۶ تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر برای ۱۳۵۹ کدرشته محل بود که بر اساس آمار نهایی تعداد ۵۱ هزار و ۸۴۹ نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند.

توکلی یادآور شد: ظرفیت پذیرش در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ نیز ۷ هزار و ۹۹۸ نفر اعلام شده بود که بر اساس آمار نهایی تعداد ۳ هزار و ۲۸ نفر در این دوره ها انتخاب رشته کردند. در مجموع رشته های با آزمون و رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تعداد ۵۴ هزار و ۸۷۷ نفر انتخاب رشته کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *