اعلام زمان جدید امتحانات دانشگاه آزاد واحدهای استان خوزستان

اعلام زمان جدید امتحانات دانشگاه آزاد واحدهای استان خوزستان

 

امتحانات واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد بیش از ۱۸ شهر استان خوزستان به دلیل پدیده گرد و غبار در روزهای گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، مراکز دانشگاهی ۱۸ شهر استان خوزستان روز گذشته یکشنبه یکم بهمن ماه به دلیل پدیده گرد و غبار تعطیل شدند.

اسدی ذاکر مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این خصوص گفت: آخرین امتحانات این واحد دانشگاهی شنبه ۳۰ دی ‌ماه برگزار شده بود و برای تعطیلی روز گذشته مشکلی در خصوص امتحانات نداشته‌ایم.

مسعود صداقت‌جو مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک نیز در این‌باره تاکید کرد: قرار بود روز گذشته سه امتحان در ساعت‌های ۸، ۱۰:۳۰ و ۱۴ برگزار شود که به دلیل تعطیلی رسمی استان خوزستان، برگزار نشد.

وی اظهار داشت: تمامی این امتحانات در روز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ و در ساعت قبلی خود برگزار خواهد شد.

کاظم کرد مسئول روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه نیز گفت: امتحاناتی که قرار بود اول بهمن‌ماه برگزار شود، به روز جمعه ۶ بهمن‌ماه موکول شده و همه دانشجویان باید براساس همان ساعتی که قبلا برای امتحانات روز یکشنبه اعلام شده بود، سر جلسه امتحان روز جمعه حاضر شوند.

وی ادامه داد: امتحان ساعت ۱۴ واحد امیدیه که قرار بود شنبه ۳۰ دی‌ماه برگزار شود و به‌ دلیل تعطیلی برگزار نشد و به پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه موکول شده است.

سیما علاسوند یزدانی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان نیز گفت: امتحانات شنبه ۳۰ دی‌ماه این واحد نیز به سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه منتقل شده است.

وی عنوان کرد: قرار بود در روز شنبه ۳۰ دی ماه امتحانات در ساعت ۱۰ و ۱۲ برگزار شود که این امتحانات روز سه‌شنبه ۳ بهمن ماه و در ساعت های ۱۰ و ۱۴ برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان تاکید کرد: امتحاناتی که قرار بود روز گذشته برگزار شود نیز به چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه منتقل شده و طبق ساعت های اعلام شده برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *