بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی

به گزارش پل کنکوری، منتخبین المپیاد (متمرکز و نیمه متمرکز) باید در مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که در روزهای پنجشنبه ۳ مرداد و جمعه ۴ مرداد ۹۸ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود، شرکت کنند.

برنامه زمان بندی آزمون ها در سایت المپیاد به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org قابل دریافت است.

کارت ورود به جلسه آزمون ها از روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸ تا روز چهارشنبه ۲ مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

زمان اسکان دانشجویان از بعدازظهر روز چهارشنبه ۲ مردادماه ۹۸ و زمان تخلیه خوابگاه ها صبح روز شنبه ۵ مردادماه ۹۸ است. اسکان و پذیرایی از بعدازظهر روز چهارشنبه انجام می شود.

اسکان و پذیرایی صرفاً مختص راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد سال ۱۳۹۸ است که اسامی آنها بر روی سایت المپیاد قرار گرفته است و امکان ورود، اسکان و پذیرایی از همراهان دانشجو مانند پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر، برادر و … توسط دانشگاه وجود ندارد.

همراه داشتن «کارت ملی»، «کارت دانشجویی» و «کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد» ضروری است.

استفاده از ماشین حساب های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند.

همراه داشتن موبایل و هر گونه دستگاه های الکترونیکی حتی به صورت خاموش، جزوه، کتاب، برگه چرک نویس در جلسه آزمون ممنوع بوده و در صورت مشاهده مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

همراه داشتن قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع است.

دانشجویان منتخب المپیاد غیرمتمرکز باید در نیمه دوم سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ دانشجو باشند و گواهی اشتغال به تحصیل خود را به مرکزیت دانشگاه مناطق ده گانه ارسال کنند.

منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الکترونیکی اعلام شده ارسال کنند.

المپیاد علمی دانشجویی کشور در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران، تهرانپارس، فلکه چهارم، بلوار وفادار شرقی، بلوار شهید عباسپور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *