آمادگی دانشگاه علامه طباطبایی برای گسترش همکاری با دانشگاه قرقیزستان

به گزارش روز شنبه ایرنا، حسین سلیمی در دیدار با رئیس دانشگاه بیشکک قرقیزستان، تبادل دانشجویان برای دوره های کوتاه مدت آموزشی و تحقیقاتی بین دو دانشگاه، تبادل دانشجویان در دوره های رسمی آموزشی در دوره ارشد و دکتری و برگزاری همایش و تحقیقات مشترک را از جمله همکاری های در نظر گرفته شده بین دو دانشگاه عنوان کرد.
وی در دیدار با عبدالله موسایف رئیس دانشگاه علوم انسانی بیشکک، ضمن تشریح جایگاه این دانشگاه در سطح کشور، اظهار داشت: در سال های اخیر به حوزه همکاری های بین المللی ورود پیدا کرده ایم که برگزاری چنین نشست ها و دیدارهایی از جمله برنامه های دانشگاه در این زمینه است.
رییس دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: مؤسسه بیمه اکو که از طرف سازمان همکاری های اکو حمایت می شود نیز در دانشگاه علامه فعالیت دارد.
وی با اشاره به فعالیتهای علمی و آموزشی در سطح این دانشگاه افزود: این دانشگاه هم اکنون 14دانشکده، 500 عضو هیئت علمی، یکهزار استاد مدعو و 17 هزار دانشجو دارد که چنین مجموعه ای بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی را تشکیل داده است.
سلیمی اضافه کرد: دانشگاه علامه طباطبایی در سیستم اجتماعی کشور جایگاه مهمی دارد و بسیاری از چهره های سیاسی و اقتصادی از مجموعه همین دانشگاه هستند.

** ارائه وعده صبحانه به دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علامه
معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه در ماه های بهمن و اسفند سال جاری و فروردین ماه سال ۹۵ وعده غذایی صبحانه ارائه می دهد.
دانشجویان خوابگاهی متقاضی دریافت وعده صبحانه باید تا ۲۶ دی ماه با مراجعه به اتوماسیون تغذیه این دانشگاه ثبت نام و رزرو وعده صبحانه را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در این طرح دو نوع بسته صبحانه به دانشجویان ارائه می شود که دانشجویان می توانند یکی از این دو بسته را انتخاب و دریافت کنند.
دانشجویانی که سنوات مجاز رفاهی آنها در پایان نیمسال تحصیلی جاری به پایان می رسد و از نیمسال بعدی از نظر سنوات رفاهی غیرمجاز شناخته می شوند از ثبت نام در این طرح خودداری کنند زیرا در غیر این صورت امکان تحویل ارزاق صبحانه یا بازگشت وجه ثبت نام به آنها مقدور نیست.

منبع مطلب : ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *