معنی کارت سه جام تاروت

معنی کارت سه جام تاروت

معنی کارت سه  جام   تاروت اغلب با عنوان رضایت یا به سادگی بله هستند. این کارت با روحیه توافق، حمایت متقابل، تشویق و کار گروهی طنین انداز می شود.

اغلب به عنوان سه زن در حال جشن گرفتن پیوند خود در یک رقص با فنجان‌های بلند شده، می‌توان آن را «خواهرانگی»، یک جامعه تحسین‌کننده واقعی متقابل نامید. به تمام مزایای رابطه هماهنگ اشاره می کند.

معنی کارت سه جام

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه خرم اباد

 

معنی کارت سه جام

کارت سه جام معکوس نشان می دهد که شما ممکن است بهترین تلاش های کسانی را که بیشتر دوستتان دارند ناامید کنید. باید از خود بپرسید چه چیزی آنقدر مهم است که آن را بالاتر از پیوندهای عشق و حمایت متقابل قرار دهید.

 

این کارت چنان چهره مطلوبی در حفظ هماهنگی در روابط ایجاد می کند که جای تعجب دارد که چرا خود را از چنین دارایی ارزشمندی محروم می کنید. سعی کنید راهی بیابید تا بخشی از عشق و مراقبتی را که به شما وارد می شود، در خود راه دهید. امکان هماهنگی و تماس لذت بخش را از خود دور نکنید.

 

آموزش تاروت پیشرفته (ترکیبات کارت های تاروت)

 

موقعیت سه جام مشاوره

 

کارت سه جام در این موقعیت توصیه می کند که با خانواده خود هماهنگ شوید و آنها را به طور کامل در مورد آنچه در مورد شما می گذرد آگاه کنید. اجازه دهید با استعداد و تخیل خود به ایده های شما محتوایی اضافه کنند. به این مناسبت به عنوان یک جشن فکر کنید، جایی که حمایت آنها به شما کمک می کند در کار خود موفق شوید. ممکن است چیزی در اینجا وجود داشته باشد که همه بتوانند مشارکت کنند. خود را در دستان محبت آمیز روابط خانوادگی خود قرار دهید و اعتماد شما پاداش خوبی خواهد داشت. هم افزایی بین شما می تواند استعداد و خلاقیت هر فرد را افزایش دهد. نتایج را دوست خواهید داشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *