معنی کارت شوالیه شمشیر تاروت

معنی کارت شوالیه شمشیر تاروت

معنی کارت شوالیه شمشیر تاروت این کارت به طور سنتی شوالیه نام دارد، اما در برخی از عرشه های مدرن به عنوان شاهزاده ظاهر می شود. به طور سنتی، این کارت ذهن ناآرام را به تصویر می‌کشد که با افکار تهاجمی و دفاعی برانگیخته می‌شود و به دنبال هدفی می‌گردند تا به آن حمله کنند. او اغلب احساس حقارت می کند، تراشه ای روی شانه دارد و موهایش با حالتی خصمانه است. روش معمول او این است که به دنبال کسی باشد که برای تحریکش مقصر باشد.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اهواز

 

علاوه بر این، در نگرش درستکارانه، ممکن است وظیفه اصلاح مجرم را به خود اختصاص دهد. به راحتی به نتیجه گیری می پردازد، ابتدا شلیک می کند، بعداً سؤال می پرسد و به همین دلیل اغلب مقصر زیاده خواهی است. این بدان معنا نیست که او جنبه قهرمانی خود را ندارد. یک رزمی یک‌جانبه می‌تواند ارزش خود را داشته باشد. با این حال، حتی زمانی که او کار درست را انجام می دهد، احتمالاً به دلایل اشتباه این کار را انجام می دهد. توصیه مناسب برای این کارت این است که عمیقاً انگیزه های خود را برای کاری که به انجام آن فکر می کنید زیر سوال ببرید. پیش‌اندیشی به شما کمک می‌کند تا بین دلایل درست و ناعادلانه تمایز قائل شوید. هرگونه اثری از قضاوت تکانشی را کنترل کنید!

گاهی اوقات در جزئیات روی کارت متوجه خواهید شد که آن شخص می تواند یک زن باشد تا مرد مورد انتظار. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد سنت شوالیه شامل تعداد معینی از «شوالیه‌های گمنام» می‌شود که نام‌های اسطوره‌ای به خود گرفته و هویت واقعی خود را پنهان می‌کنند. آنها که در جاده ها با تعداد اندک یا بدون خدمتگزار زندگی می کردند، به عنوان مدافعان آزاد مسافران، قهرمانان مردم کوچک در برابر استثمار هم دزدان بزرگراه و هم طبقات ثروتمند خدمت کردند. احتمال وجود دارد که برخی از این شوالیه‌ها زنان استتار شده باشند و این ایده با نمایش سنتی شوالیه شمشیر حفظ شده است.

معنی کارت شوالیه شمشیر تاروت

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

شوالیه شمشیرها معنی معکوس

هنگامی که شوالیه شمشیرها برعکس می شود، ترس از درگیری آنقدر قدرتمند است که برای عبور از یک موقعیت سخت یا خارج شدن از آن، همه چیزهایی را که معنی دار هستند، به چانه زنی می کنید. آنچه را که قصد ندارید می گویید، قول می دهید آنچه را که نمی توانید انجام دهید و امیدوار هستید که با یک معجزه نجات پیدا کنید، فقط برای اینکه خود را از یک زمان پر استرس رهایی ببینید.

وقتی یاد بگیرید که لحظه به لحظه حقیقت ساده را بگویید، دیگر هیچ فایده ای از این رفتار ارتجاعی که همیشه با شرم و پشیمانی همراه است نخواهید داشت.

 

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

 

موقعیت مشاوره شوالیه شمشیرها

شوالیه شمشیرها در این موقعیت به شما توصیه می کند که به جای محاصره کردن منحصراً با افرادی که با شما موافق هستند، در برابر ایده های متضاد باز بمانید. این شوالیه زمانی که ایده های خود را در یک مناظره آزمایش می کند بیشترین تأثیر را دارد. از توانایی او برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز با غیرشخصی و شوخ طبع نگه داشتن مکالمات خود تقلید کنید تا هیچ احساس آسیبی برانگیخته نشود.

مهارت های مذاکره خود را تمرین کنید تا در صورت بروز چالش های دیپلماتیک قریب الوقوع در شرایط مناسبی قرار بگیرید. یک شریک جنگی می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید که نظرات تکان دهنده را کنترل کنید و میل شما به درست بودن را به قیمت اشتباه دیگران از بین ببرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *